pekka1991 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) har ikke sett noen tråder her, og vet ikke helt hva jeg skal søke på på google, så fant lite der. er det en tråd fra før, post gjerne link. bruker msn plus til å sjule msn, men låsetastene der. men trenger noe for nettleser og andre programmer. husker de hadde en dinks man tråkka på med benet på ITavisen.no en gang, så det må være et slikt programm. greit og ha når den sinte norsklæreren kommer og titter. noen som vet om noen programmet, eller har prøvd noen selv? og hold dere nå til spørsmålet, ingen som er interisert i å høre om hva dere synes om at jeg ikke skal surfe ol på skolen, er noen som klarer å gjøre oppgavene og enda gjøre noe ved siden av.. Endret 15. februar 2008 av pekka1991 Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 da ingen andre viste, ble jeg vel sittende og lete selv. fant til slutt et som funka greit, som om det ikke er helt perfekt. du må forhåndsvelge hvem ruter som skal lukkes med hurtigtasten, noe som er tungvindt med MSN ol. men det gjemmer fint nettleseren, så med MSN plus til msn, og dette programmet til annet går det fint programmet heter "Hide Window Hotkey" , og er gratis. Messenger plus er også gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå