DementedAlbino Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har rundt 1500 kroner å bruke på ny spiller til bilen. Det jeg ønsker er at spilleren har fjernkontroll, gjerne som kan monteres på rattet. Må ha mulighet for å styre fra spilleren. Må klare å spille mp3 plater og lese infor fra id-tags Må ha bra lyd. Så får jeg en spiller som klarer dette til denne prisen? Høyttalere har jeg alt, og forsterker må bli min neste investering sammen med bedre høyttalere om behovet er der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 pioneer og alpine har mye bra. sjekk at du får nåkk linje utganger på spilleren. minimum 2 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tror pioneer er best til den prisen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Dere har ikke noen konkrete modeller å anbefale som gjør hva jeg ønsker? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Pioneer DEH-P6900IB har jo alt du ønsker; Ipod støtte, mp3, fjernkontroll osv... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 DEH-P79000BT fra Megabillig, følger med ipod kabel, Blåtann og 3 linje utganger (var i alle fall det da jeg kjøpte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå