abene Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Stanford prøver ut en ny metode for å lage et tredimensjonelt bilde av et todimensjonelt. Les mer Lenke til kommentar
nets Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg mener å ha lest for en stund siden at Microsoft jobber med noe av det samme.. Var vertfall en presentasjonsmetode av noe slag som gjorde bildene til 3d on-the-fly tror jeg. Eksempelet dems var plassen utafor vatikanet der paven taler. Veldig stilig resultat igrun. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her er microsoft sitt alternativ, kan installere og prøve selv. http://labs.live.com/photosynth/ Har selv ikke prøvd. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Microsoft sitt program lager en 3D-modell fra flere bilder av sammeting tror jeg. Dette programmet lager det av ett bilde - litt mer imponerende Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 skulle prød dette her med bilde av nedstigningen på gamle stryns veien Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Microsoft sitt program lager en 3D-modell fra flere bilder av sammeting tror jeg. Dette programmet lager det av ett bilde - litt mer imponerende Prøv og installer MS sitt og se du. Det som MS gjør får du ikke til med bare 1 bilde. MS lager ikke 3D ut av bildet ser det ut som, de lager et 3D miljø i stedet. Noen som kan ta seg tid til og prøve programmet som artikkelen henviser til? Ikke engang de har bilder og vise oss. Dårlig gjort. Endret 17. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg