Crazysteps Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skulle til å bestille 3 stk av denne supre blitsen, men så finner jeg den kun til Sigma og Sonykameraer og da kun hos Fotomagasinet. Dette var/er en blits som gir utrolig mye for pengene (1995kr) og jeg er ikke istand til å finne et like godt alternativ til ca samme pris (har et budsjett å forholde meg til). Forslag? Mitt inntrykk er at f.eks Canon Speedlite 430 EX er en dårligere blits, men koster mer, noe som ikke er så stas. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Blir dette rett og slett Sigma EF-530 DG Super? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 500 er erstattet av 530, ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir dette rett og slett Sigma EF-530 DG Super? Det er vel det mest fornuftige i ditt tilfelle. 430EX er ikke en dårlig blitz, langt derifra. Men den kan kanskje være i det svakeste laget. Men det vil den kun hvis du bruker EF-500DG på full pupp til enhver tid. Tom Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Blir dette rett og slett Sigma EF-530 DG Super? Det er vel det mest fornuftige i ditt tilfelle. 430EX er ikke en dårlig blitz, langt derifra. Men den kan kanskje være i det svakeste laget. Men det vil den kun hvis du bruker EF-500DG på full pupp til enhver tid. Tom Vi har blant andre 420 EX og 580EX fra før og har opplevd flere ganger i løpet av høsten at disse ikke er sterke nok. Så full pupp har vi nok behov for fra tid til annen, om enn ikke så ofte. Ser ut som Sigma EF-530 DG Super passer både budsjettet og bruken vår godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå