vanetten Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Trenger en ny bærbar og har maks 15' inkl. mva å bruke. Skal brukes til grafisk arbeid, programmering og gjerne som mediasenter hjemme. Min 17" skjerm - skal brukes lite på reising, men primært mellom jobb og arbeid. Forslag/anbefalinger? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan anbafale Dell xps m1530 på det strekeste, dette er en ekstremt god pc, som har alt pluss litt til, til en overkommlig pris. Dellen er suveren, den er ekstremt godt sammenskrudd, tastaturet er helt klart det beste jeg har vært borti, ikke minst designet som er lekkert. Har et ganske bra skjermkort for en bærbar pc å være. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 set bortifra at 1530 har 15" skjerm, og han skal ha min 17" Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Kan anbafale Dell xps m1530 på det strekeste, dette er en ekstremt god pc, som har alt pluss litt til, til en overkommlig pris.Dellen er suveren, den er ekstremt godt sammenskrudd, tastaturet er helt klart det beste jeg har vært borti, ikke minst designet som er lekkert. Har et ganske bra skjermkort for en bærbar pc å være. Har sammenlignet Dell litt med andre merker og synest at Dell fremstår som ganske dyre?! Dette til tross for at de har ett mindre ledd. Men XPS-serien fremstår absolutt som interessant, men så var det som Octavian skriver at jeg helst vil ha 17"... Hvordan er HP sin Pavilion-serie? HDX-modellene ser lekre ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå