Thorsen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå har du tatt noe valg eller ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Nå har du tatt noe valg eller ? Hehe nei har ikke greid å bestemt meg helt enda. Men jeg er ganske sikker på at den enten blir onkyo annlegget, eller så kommer jeg ihvertrfall til å vente noen år før jeg kjøper et ordentlig annlegg, 2 høytalere for meg i dag, selv om det er 2 bra(og dyre!), er nok ikke nok, må nok ha et surrond annlegg, og så mye penger er jeg ikke villig til å bruke i dag, har andre ting jeg sparer til. f.eks bil. Det Onkyo annlegget får jeg jo til en billig og hyggelig pris, så jeg får se hva det blir. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har selv brukt z5500 siden det kom (begynner å bli noen år), og har vært veldig fornøyd. Men det har begrensninger. Mellomtonen er ikke akkurat noe å skryte av blant annet. Suben rister også godt. Så om du ikke er så veldig opptatt av detaljer, gråtete mellomtone og en sub som rister i stykker huset, så er z5500 tingen! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja. basskassen til Z5500 er ikke akkurat kjent for å være stram. Mer som en slapp fis som passer best til våte vorspiel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå