discostu Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har hatt noen problemer med skjermkortsoftware (tipper det er det) nå. Hver gang jeg kjører noe 3D greier som ikke er fullscreen (kjørte nettop det trappespillet) så er hele skjermen og tekst og slikt ganske blurry etterpå. Eneste måten jeg får vekk dette på er en restart. Hva kan det være? En annen irriterende ting er at hver gang jeg skal starte noe som krever 3d, spill og slikt så blir skjermen først svart før den viser bilde. Samme skjer når jeg går ut av spillet. Trodde kanskje dette var normal, men min bror har samme skjermkort og der skjer det ikke sånn. Har ATI radeon 1900xt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Grunnen er sannsynligvis at oppløsningen er feil. Høyreklikk på skrivebordet, velg Properties/Egenskaper, deretter Settings/Innstillinger. Under Screen Resolution/Skjermoppløsning er der en slider som stiller inn oppløsningen. Når du er ferdig å spille, dra denne slideren til det stillet det var før du begynte å spille. Forøvrig, at skjermen blir svart etter avsluttet spill er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå