sCionity Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Heisann! Et bilde jeg tok for noen dager siden. Redigerte litt ved å legge på Sepia og endret litt på levels for å få en litt mørkere grunn. Feedback, please? Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Når du opner den store versjonen, så er det første som slår meg at det er fryktelig irriterende at snøen ikke er blitt siluett. Den ligger og forstyrrer hele bildet. Sepia gjorde seg ikke særlig bra på dette, og jeg synest at det ble alt for mørkt oppe i høgre hjørnet i forhold til venstre sida di, hva med å fjerne sepia, og få stillt mer på Levels & Curves? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Synes detta flyet forstyrrer en del jeg. En hvit stripe ødelleger for roen. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Synes detta flyet forstyrrer en del jeg. En hvit stripe ødelleger for roen. Tenkte på det samme. Ville absolutt fjernet flyet og den stripen under redigeringen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 *mine inlegg* du har vel ikke noe imot jeg bruker bilde ditt på desktop? Lenke til kommentar
sCionity Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Heihei, og tusen takk for god feedback! Kjøpte mitt første DSLR etter jul, så setter pris på all konstruktiv kritikk:D Ellers er det fritt for å bruke bildet som bakgrunnsbilde;) Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Kan du legge ut originalbildet også? For meg blir dette unødvendig overredigert, og sepia-effekten blir nokså kunstig å se på. Jeg liker skyene og forgrunnen, samt motivet, men det blir som sagt litt "over the top". Lenke til kommentar
sCionity Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jo, kanskje det stemmer... Her er i hvert fall originalbildet: Endret 15. februar 2008 av sCionity Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 likte godt orginalbildet er litt nygerrig på hva slags kamera du har brukt, samt innstillingene på kameraet som ISO verdi, lukketid,blender osv Lurer på dette pga jeg er intr å ta slike bilder selv med alla ditt resultat Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 exif: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Orientation of image: 1File change date and time: 2008:02:10 15:44:33 Image input equipment manufacturer: Canon Image input equipment model: Canon EOS 400D DIGITAL Exposure time: 0.002 F number: 8 Exposure program: 1 ISO speed rating: 100 Shutter speed: 8.96579 Aperture: 6 Exposure bias: 0 Metering mode: 5 Flash: 16 Lens focal length: 18 Focal plane X resolution: 3210.95 Focal plane Y resolution: 3230.24 Focal plane resolution unit: 2 Custom rendered: 0 Exposure mode: 1 White balance: 0 Scene capture type: 0 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syns bilde ble drit kult jeg. Syns ikke flystripen bak gjorde bilde noe dårligere.likte farge valget. Digg bart bilde. Lenke til kommentar
sCionity Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Takk for feedback, jeg ser vel kanskje hvordan denne flystripen bryter harmonien litt, ja. Fint at du tok deg tid til å redigere bildet, mr. Lid! Det ble faktisk en helt annen feeling over det når den vertikale stripen ble borte! kan forresten legge ut noen andre av bildene jeg tok den kvelden: Endret 1. mars 2008 av sCionity Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 kjempe fine bilder Skal prøve på noe i likhet selv... men er ikke ISO verdi på 100 litt lavt, eller kompanserer du med blits Lenke til kommentar
sCionity Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Uh, du ser jo hvor lyst det ble... Blitz hadde nok ødelagt hele effekten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå