Dahl Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kingstons nyeste minnepinne kommer med innebygget minnekortleser. Les mer Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Flott sak det der. Det støtter dog ikke Memory stick DUO, men Memorystick Micro (M2). Kunne kansje vært enda mindre, slik at den kunne hengt på nøkkelknippet Lenke til kommentar
Richie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hatt en svart variant av denne i noen måneder. Den har 1GB minne og SDHC-leser. Det fulgte også med en adapter til miniSDHC Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hah! Så genialt. En sånn en må jeg ha. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dette er da ikke noen nyhet, har hatt en lignende fra kingston i minst ett halvt år De er desutten ganske ubrukelige da støtter så få varianter. Men det er vel greit å ha med seg på reise for eks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det finnes en del små USB-baserte minnekortlesere på denne siden. Riktignok ikke kombinert med minne internt men de er i hvert fall minnekortlesere. Prisene er veldig lave og inkludert frakt. Ellers så synes jeg det har foregått en kontinuerlig rivende utvikling på minnepinner, også nå. Utviklingen har stort sett gått på pris, kapasitet og hastighet. Egentlig synes jeg det er greit siden jeg ikke ser så mye poeng i å stappe inn mange flere funksjoner i minnepinnene. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 har hatt en twinmos kortleser som ser ca slik ut i over ett år nå, den er kjempekjekk, men har riktignok ikke noe integrert minne. har også hatt denne kingston saken et par måneder og den er veldig fin. anbefales til alle som har et digitalt kamera og ikke gidder noen usb-ledning stikkende ut forran (eller bak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå