Marius Horten Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Stemmer det jeg tilfeldigvis leste i et datablad på skolen at Epox 8K9A2+ hovedkortet låser opp XP prosessorene automatisk? har ikke lest noe om dette før, og ikke giddi å prøvd en gang før jeg leste det nå... stemmer dette skal det overklokkes MYE 8) Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det stemmer.. www.slapps.com/review/epox_8k9ai.htm Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hva er best av EPOX 8K9A2+ og 8RDA+? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 8RDA+ drar nok det lengste strået med sitt nForce2 chipsett i forhold til KT400 chipsettet som er på 8K9AI. Det ligger mange tester på nettet med disse hovedkortene. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 8RDA+ drar nok det lengste strået med sitt nForce2 chipsett i forhold til KT400 chipsettet som er på 8K9AI. Det ligger mange tester på nettet med disse hovedkortene. Er enig med Sycrob..nforce2 er vel per i dag å regn som det beste for amd! Jeg har selv 8RDA+ og er veldig fonøyd med dette kortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå