jhellevi Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har kjøpt ny PC: A7N8X, XP2200, 1GB RAM, WinXP Hver gang jeg kobler til en USB device, får jeg melding 'Unrecognized device'. Jeg har forsøkt med flere devicer, både USB 1 og USB 2, med samme resultat. De samme enhetene virker helt fint på den gamle PC'n som også kjører WinXP. Forskjell er at det gamle HK ikke har støtte for USB 2. Jeg har lagt inn SP1, samt forsøkt å deaktivere USB 2 i BIOS på HK, men ingenting hjelper. Har holdt på i en uke for å få tl dette - har søkt på nett etter artikler osv, men finner ikke ut av det. Regner meg selv som forholdsvis dreven, men dette finner jeg ikke ut av. Kan gi mer info om noen kan hjelpe, men vet ikke riktig hvor jeg skal begynne. Er det noen som kan hjelpe? Please? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kanskje prøv å legge inn en driver til enheten... Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har hatt et lignende problem selv. Hva sier device manager ang status på usb-portene dine? Har du prøvd å laste ned de siste usb 2.0 driverene for hk'et ditt? Fred. Lenke til kommentar
jhellevi Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Forklaringen var enkel. Kabinettet mitt har USB porter på fremsiden. Disse viste seg ikke å virke på en eller annen måte. Om jeg plugger inn devicene på baksiden (rett i HK), virker de fint. Merkelig. Får gå tilbake til butikken med kabinett, evt undersøke litt mere selv først - har ikke åpnet kabinett ennå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Kanskje USB portene på framsiden ikkje er koblet til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå