Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

boombox fra nethandelen.no

denix89

Anbefalte innlegg

bare for moroskyld prøvde jeg min "bls" ellerno sub som jeg kjøpte fra netthandelen for 3-4 år siden.. en 10" i kasse! koblet den på min alpine pdx forsterker som yter 600w rms.. og jeg må si jeg ble mektig imponert! Jeg mener jeg betalte 250-300kr for den inkl. frakt for rundt 4 år siden, og til den prisen så var den jo meget bra! Nå er jo jeg vant til en polk db series 2x12" kasse.. så i forhold til den så er den jo søppel uten like, men til å koste 250kr så ble jeg imponert over kvaliteten.. Kjørte igang en remix av "touch it bring it" med Busta Rhymes, og jeg kunne faktisk kjenne bassen dirre i seteryggen.. en kompis låner egentlig den bassen av meg, og han har den i en stasjonsvogn, og der kjenner man og hører bassen enda mer pga det åpne rommet.. så jeg ser ingen grunn til å ikke gå for en 2x12" kasse fra netthandelen hvis man er på et budsjett og\eller ikke har bruk for mer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
75 i 2 ohm? det betyr jo noe slikt som 35-37 watt til å drive høytalere med..

Høres ganske riktig ut.

Jeg tok en titt på hva netthandelen.no har og kom fram til at subbene fint går an å bruke i et anlegg med trangt budsjett, men forsterkere bør man definitivt få tak i en annen plass. Forsterkere går fint an å kjøpe brukt da.

Jeg kjører helst én egen forsterker på sub(er), mange-kanals-forsterkere for drift av både høyttalere og sub er skjeldent en god løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...