Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eg har no tre programmer oppe som har stått med "Not Responding" i 10 minuttar. Eg har prøvd å ende programmene og prosessene gjennom oppgåvebehandling, men det skjer null og niks. I XP tok det litt tid, men det forsvant etter ei stund, her ser det ikkje ut som Vista har tenkt å gjere noko med saken på ei stund. Nokre tips? Bortsett frå å skifte til XP. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ta systemgjenoppretting. Det gjer eg alltid når eg får slike problem. Eller installer dei om att Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Systemgjenoppretting? Det er snakk om programmer som har blitt overanstrengt og gått i lås. Problemet er berre å få avslutta dei sånn at eg kan starte dei på nytt att. Å slå av og på PC-en vil nok fungere, men det må være ein metode å unngå det. Dette er jo eit kjent problem i alle Windows-versjonar, at Vista skal oppføre seg sånn som dette har eg vondt for å tru. Ellers har oppgåvelinja og låst seg no, klokka står stille og ingenting reagerer. Eg kan skifte program med Alt+Tab. Eg kjem sikkert til å få dette problemet seinare, derfor er det greit å finne ut om noko kan gjerast i dette tilfellet. Endret 14. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du forsøkt 3.parts programmer? Feks. Kill Process? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, ok! Eg har hatt same problemet, men det er med Windows Media Player og Internet Explorer. Einaste som verka her var systemgjenoppretting. Men no er jo desse Windows program. Eg fann i etterkant ut at det var Nero som av ein eller annan grunn var årsak til dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå