~ David ~ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det noen som vet hvor man finner lydfilene på GoW pc? Skulle gjerne hatt noen ringelyder osv. på tlf Har prøvd å lete igjennom systemfilene men finner de ikke. Kan det være at de er sperret? Finnes det i så fall steder på nettet man kan laste de ned? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 link Der kanskje? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Takker, men selv om jeg har registrert meg på siden så finner jeg ikke ut hvordan jeg kan laste ned filer? EDIT: Det ser ut til at den som eier boardet kan velge om folk kan laste ned eller ikke, og han her har valgt å ikke gjøre det, for på andre boards så gikk det.. Endret 14. februar 2008 av maquefort Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Finnes den en sånn konsoll som man kan sjekke fps på Gears of War? Sånn som det er på cs 1.6 og Source... Endret 14. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Trykk ø og så skriv stat net så får du all tullskapen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå