Olanru Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei. Har problemer med mitt ASUS EN8800GT kort, som da går ut på at jeg får dårlig ytelse i både 3dmark05-06 og diverse spill. I LOTRO, COD4, COD2, 3dmark sliter kortet veldig med håndtering av grafikken, dvs at det går i "sirup", veldig tregt, nesten slowmotion. I 3dmark05, 06 ligger fps'en på 10-15 og med "sirup" /slowmotion der å . Testet 8600GT kortet mitt igår uten at det slet i det hele tatt. Har hatt problemer med 8800Gt kortet siden jeg kjøpte det i november07. Hva kan det være? Har levert kortet til Digitalimpuls for testing nå Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du koblet på strømkontaktene på den? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jepp, det har jeg. Har en FSP Group 600W som burde holde i massevis. Hadde ingen problem med EN8600GT kortet, men med en gang jeg byttet til 8800GT så kom problemene. I starten hjalp det å restarte hver gang det skjedde men nå er det ingen hjelp i restart eller driverbytte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå