MissLilly Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det noen som har erfaring med Gorillapod? Hvilken bør jeg kjøpe til Canon 400d (allroundobjektiv). Holder den vanlige for digitalt speilreflekskamera, eller bør jeg kjøpe zoom-tripoden for å være på den sikre siden? Videre, bør jeg kjøpe hode også? Isåfall, kan noen anbefale ett som ikke er altfor dyrt? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Er det noen som har erfaring med Gorillapod? Hvilken bør jeg kjøpe til Canon 400d (allroundobjektiv). Holder den vanlige for digitalt speilreflekskamera, eller bør jeg kjøpe zoom-tripoden for å være på den sikre siden? Videre, bør jeg kjøpe hode også? Isåfall, kan noen anbefale ett som ikke er altfor dyrt? Det var nettopp en diskusjon på akkurat dette. SLR-utgaven er for knapp, bør nok ha SLR Zoom skal det være noen vits... Og et bør være et nød-stativ, ikke til primærbruk, kan bli slarkete. Endret 14. februar 2008 av kjelldell Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 jeg har slr zoom til 400d og satt på et kulehode. funker som gull. Lenke til kommentar
MissLilly Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 jeg har slr zoom til 400d og satt på et kulehode. funker som gull. Hei Skikongen, Hvilket kulehode kjøpte du? Har sett på ett par stykker, men de koster like mye som gorillapod-en! Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dessverre ja... Koster en del. Du kan jo sjekke om det finnes noen rimelige på eBay. Litt risky, dersom hodet er slarkete så er det bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå