oDDi2k Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei, jeg sitter på skolen og skal koble opp et lite tele/data anlegg. Også skal jeg koble til en ISDN 2X100. Så lurte jeg litt på hvordan jeg skal koble inni der. Læreren våres ekke helt god så jeg spør her isteden Link til ISDN Boksen På bilde nedenfor ser du hva vi skal sette opp. Slik så det ut før læreren rev det ned. Vi skal sette opp et slik anlegg selv. Det vi sliter med som sagt, er hvordan vi skal koble inni ISDN boksen. Håper dette var nok info. Mvh - Oddi Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sjekk litt på denne siden. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er år og dag siden jeg gjorde noe sånn. Men så vidt jeg Husker : *Du tar kablen til Telenor( Tilvførselskabelen fra telefonnett) og kobler inn på ISDN boks. *Ut fra ISDN Boks til første Telefonkontakt *Paralellkoble videre til neste kontakt. osv Så vidt jeg husker så skal siste kontakt ha endemotstand mellom 2 av parene eller noe sånn. Litt rusten på dette som du skjønner Håper det hjalp i alle fall litt. Koblingsskjema bør det finnes på Elko sine sider( Produsenten av kontakten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå