NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har akkurat vært i kontakt med Mamoz angående en ordre jeg har liggende. Ringte først og hørte denne talemaskinen prate om Live Person eller noe slikt og at jeg kunne finne dette på deres hjemmesider. Urk, jeg gidder ikke sitte å høre på musikk på telefonen så jeg tenkte jeg skulle sjekke dette systemet. POW! Jeg fikk svar fra en hyggelig fyr etter knapt ett minutt i ett slags messenger vindu. Er dette vanlig praksis fra andre nettbutikker eller er Mamoz unik her? Jeg fikk meget effektiv hjelp også og svar på det jeg var ute etter. Ikke nok med det, men praten var i en mer vennskapelig tone enn kundebehandlere på telefon - kan det være pga denne msn-liknende saken eller var dette unikt for akkurat denne kundebehandleren? Uansett så vil jeg bare uttrykke min glede over hvor smertefritt og ikke minst overraskende effektivt dette systemet var, fremfor å sitte i timesvis å høre på ABBA. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fint at det er noen i bransjen som tenker nytt. Er du fornøyd er det helt sikkert flere som er det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå