Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe xbox360

Haventh

Anbefalte innlegg

Når jeg får lønning om ca 2 uker har jeg "kanskje" tenkt å kjøpe xbox360. Jeg er rett og slett dritt lei alt som heter pc spill.

Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale noen spill som er verdt kjøpet.

Har alleredere på listen (jeg liker best rpg spill):

Mass Effect

(forslag anyone?)

Takker for alle svar

Endret av Arath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker du fps spill?

Vis du gjør anbefaler jeg CoD4 og Halo 3 på det varmeste :p

Har Mass Effect selv, men har ikke begynt å spille det enda :p Komt til andre bane, men er mer inni CoD 4 for tiden, så kan ikke si så mye om mass effect til nå.. Men det lille jeg har spilt virker det veldig bra ;)

Lenke til kommentar

Et tips kan være å stikke innom EB Games og se om du finner noen eldre brukte spill. Er du heldig her kan du plukke opp f.eks. Oblivion (veldig bra RPG) til en rimelig penge. Mass Effect bør også være et selvskrevent kjøp når du liker RPG-sjangeren. Dette er to spill som gir deg masse spilletid. Siden du har spilt mye PC, så har du kanskje vært borti Oblivion, da kan jeg jo be deg ta en titt på Blue Dragon. Veldig bra grafikk og ganske artig, RPG det også.

Ellers vil jeg anbefale Call of Duty 4 her, vet ikke om du liker den type spill da. Forza Motorsport 2 er også en av mine favoritter. Crackdown er en annen. Spill som har en lang levetid.

Både Gears of War og Crackdown kan man spille Co-op gjennom hele enspillerdelen. Man kan joine og quite sømløst med andre. Herlige spill begge to.

Lenke til kommentar

360 har ikke så mange RPGs. Du kan prøve Two Worlds, mange hater det, men noen elsker det.

I tillegg finnes Eternal Sonata og Blue Dragon. Gode spill, men kanskje litt vel sukkersøtt for mange. Sjekk ut noen videoer.

Et kanskje mer voksent RPG er Lost Odyssey, som kommer i slutten av februar. Vet om mange som liker dette, gleder meg til det selv.

Lenke til kommentar

Takker.

Da blir det iværtfall mass effect og lost odyssey når det kommer ut. dessverre så har jeg oblivion til pc, dette burde jeg ha nevnt. Jeg likte det ikke noe særlig.

Jeg har også prøvd two worlds demoen til pc. Falt ikke helt i smak, og jeg likte ikke kamp systemet der.

Kanskje gears of war også.

Åsen er det med priser til xbox? Burde jeg kjøpe det på nett eller bare på elkjøp f.eks?

Hva er forskjellen på disse?

Er det bare størrelsen på hdd eller er det noe mer?

Tenkte jeg ikke skulle bruke opp all de 5000 jeg får i lønn..

Endret av Arath
Lenke til kommentar

Gears of War må du ha, det er råbra. Du får det forresten til under 200,- kroner frå Play-Asia, regionfritt er det og.

Guitar Hero 3 er fantastisk kult, absolutt verdt kronene det kosta.

Call of Duty 4 og kanskje Halo 3 om du likar den slags spel.

Lenke til kommentar

Viktig å ha de kommende mulighetene på Marketplace i bakhodet.

Diverse serier, som feks Family Guy, blir nedlastbart materiale, man får allerede kjøpt filmer som Crusty (ekstremfilm med crossere) der også, samt at demoer tar litt plass.

120 GB er absolutt ikke noe must, men jeg er i alle fall skråsikker på at det er noe jeg kommer til å trenge. Har hatt premium frem til for et par måneder siden og den var konstant full.

Lenke til kommentar

Innen du har somla deg til å kjøpe en 360 har jo "Dark Messiah of Might and Magic: Elements" kommet også :)

Har prøvd det litt og det falt ikke helt i smak. Litt for enkelt med bare 4 klasser og minimalt med skills. Veldig actionorientert og lite fokus på skills. Men kanskje du har en annen preferanse og at akkurat dette spillet vil kile fasinasjonsmuskelen din?

Lenke til kommentar
Innen du har somla deg til å kjøpe en 360 har jo "Dark Messiah of Might and Magic: Elements" kommet også :)

Har prøvd det litt og det falt ikke helt i smak. Litt for enkelt med bare 4 klasser og minimalt med skills. Veldig actionorientert og lite fokus på skills. Men kanskje du har en annen preferanse og at akkurat dette spillet vil kile fasinasjonsmuskelen din?

Har dette kommet i butikkene allerede? Eller har du lastet ned piratkopi?

Det kom i butikken for noen dager siden, i alle fall her i Trondheim. Det er også kommet en demo på marketplace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...