Gå til innhold

Robocode - "Lær Java med vold"

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

Så denne på ITPro nå. Virket jo litt morsomt å knote med.

"Lær Java med vold"

Kan lastes ned fra her

Kort utdrag:

Spillet er lagt opp til å lære deg hvordan du skal håndtere hendelser (events), hvordan man lager inner classes, og andre Java teknikker for å bygge sofistikerte Java bots.

Ble litt overrasket av å se at det foregikk på ett såpass nivå. Trodde først det skulle være sånn "snill kode", men det er jo faktisk Java i sin opprinnelige form, vertfall fra det jeg så ved første øyekast.

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861
Ble litt overrasket av å se at det foregikk på ett såpass nivå. Trodde først det skulle være sånn "snill kode", men det er jo faktisk Java i sin opprinnelige form, vertfall fra det jeg så ved første øyekast.
Det er jo Java, så ...

Hehe jepp. Men vanligvis når jeg ser læring i form av spill så er det veldig basic greier. Alt jeg husker av mattespill fra skole var i sjangeren "hvor mange epler ser du her". Men dette synes jeg så greit ut, også med tanke på at du virkelig kan utfordre deg selv og lage noe som funker bra (uten at jeg testet det alt for mye).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

skal komme ett cmd vindu, men etter det skal det komme ett "hovedvindu" med spillet... samtidig som cmd-vinduet forblir åpent. mystisk. fungerer vertfall helt utmerket her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...