Mannen med ljåen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei! Jeg skriver dette fra en laptop med Linux, gjennom en USB-kabel til en NOKIA n73 med operatøren TalkMore. Det skal visstnok koste i overkant av 7 kroner per megabyte. Eller var det megabit? Uansett. I stedet for å sende Saldo til 2012 hele tiden, finnes det en widget jeg kan bruke for å måle tellerskritt? En annen ting er at saldoen har sittet fast på 472.75 kroner i hele kveld, men jeg har overført minst en megabyte de siste timene. Jeg har ikke maxpris og det vil heller ikke lønne seg for meg da jeg kun bruker den som modem periodevis. EDIT: Endret emnetittel og logger av i påvente av sjokkregning. :-) EDIT 2: Da jeg brukte NetCom kontant, oppdaterte de saldoen fortløpende. Jeg kunne sjekke saldoen med et minutts mellomrom, og se den endre seg med noen kroner. Endret 14. februar 2008 av Gurin Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg har i alle fall opplevd på mine kundesider hos chess at de bruker litt tid på å oppdatere grps-bruk. det er mulig de kjører forbruk av data f.eks. en gang i døgnet. i netcoms nett betaler jeg 14 kr/MB så 7 kr er ikke noen voldsom pris. forresten var emnetittelen litt uklar/upresis Lenke til kommentar
Snabela Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvorfor bruker du ikke datatelleren i din telefon? Den gir deg en grei indikasjon på hvor mye du laster ned/opp Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det kan jo være at Talkmore ikke får informasjon om forbruket ditt før datasesjonen er koblet ned. I tillegg kan det, som tidligere nevnt, være forsinkelse i overføringen til nettsidene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå