Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gifte kvinner søker menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

traadstarter: Kanskje fordi de vil ha noe ekstra spenning som de ikke får fra mannen sin? Med andre ord ofte samme grunnen til at mannfolk gjør det? Jeg liker utroskap heller dårlig selv, har hatt damer som har vært utro.

Men har også hatt gifte damer som har ville hatt sidepsprang med meg. Har for eksempel vært borti ei som var glad i bdsm, men mannen hennes var veldig lite dominerende så hun ville være sex slaven min for en dag. Veldig fristende, men endte opp med å si nei pga at hun var gift. Men skjønner hva hun mener. Hun elsker jo mannen sin, men er naturlig å bli seksuelt frustrert i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kvinner er genetisk anlagt for å søke etter en viss type menn; det er individuelle forskjeller, men utgangspunktet er mer eller mindre det samme. Hvis ektemannen er kjedelig av seg skjønner jeg godt at de ønsker spenning på si. Menn har et visst ansvar for å være spennende nok til å holde på damas interesse og oppmerksomhet (det er tross alt en konkurranse). Så kan det diskuteres i det vide og brede og dette er «rett». Det kommer an på øyet som ser.

Det er ikke uten grunn vi har to stereotypiske menn: Den trygge, men kjedelige ektemannen, og den langt mer spennende, men forholdsmessig ustabile bad boy-typen. På sett og vis blir det som forholdet mellom arbeidsbier og dronningbier. Det er grunnleggende kynisk og kan anses som urettferdig for den enkelte, men ingen sier at naturen er rettferdig overfor individer, naturen selv minst av alt.

Nevnte nettside er en annen sak.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Utroskap er definitivt drittsekk. Hadde jeg blitt/blir jeg utsatt for det blir det helvete i heimen.

Kvinnfolk er dessverre genetisk anlagt for utroskap.

Når østrogenet stiger en gang i måneden blir de uten å innse det selv mer tiltrukket av menn med høyt testosteronnivå, da dette vil føre til det sunneste og mest levedyktige avkommet.

Ellers i måneden vil de gjerne foretrekke den trofaste, stabile mer feminine mannen, som kan gi trygge rammer for avkommets oppvekst, men det er altså ikke hans gener de ønsker til barnet sitt.

Såklart er dette på ett totalt ubevisst nivå, og så klart unnskylder ikke dette utroskap da man fortsatt har en hjerne som kan tenke - men det er lettere å rettferdiggjøre slikt pumpet på hormoner.

Science, thy are a bitch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...