vargaz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Når trådstarter snakker om quoting.. vil jeg referere til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=959151&hl= . I rettningslinjene til diskusjon.no står også dette: #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Synes moderatorene er for slappe på det med å slå ned på unødvendig quoting. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du klarer ihvertfall å forurense tråden med hobbymoderering. Jeg forstår at det kan irritere (om man lar seg irritere), men send heller en pm til den det gjelder. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Itavisen er underholdende nyheter på linje med Se og Hør, ikke noe mer. La dem nå få litt fred, noen må jo holde orden på agurk nyhetene også Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg fjernet akkurat itavisen.no fra mine bokmerker, og 2 minutter senere kom jeg over denne tråden. Pussig sammentreff! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Si en dårlig artikkel på Itavisen? Som er der akkurat nå.. Alt som er der er fint å få med seg.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Helt fantastisk, en hel helg med aktuelle artikkler. For min del så bryr jeg meg ikke (har ikke noe imot søppelartikler) men det faktum at det tok såpass lang tid å finne en hel forside uten søppel kan vel ikke være positivt rettet. XD Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Si en dårlig artikkel på Itavisen? Som er der akkurat nå.. Alt som er der er fint å få med seg.. Denne artikkelen er jo veldig nyttig da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 På en måte skjønner jeg nesten ikke hvorfor jeg selv klager. ITavisen er mest for fjortisser (fanboys uten konstruktive eller reflekterte meninger), og det er det. De eksisterer jo og etter hva jeg har fått inntrykk av går jo sida bra. Det må jo tydeligvis være interesse for det. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 På en måte skjønner jeg nesten ikke hvorfor jeg selv klager. ITavisen er mest for fjortisser (fanboys uten konstruktive eller reflekterte meninger), og det er det. De eksisterer jo og etter hva jeg har fått inntrykk av går jo sida bra. Det må jo tydeligvis være interesse for det. Finn fram en "bra" side da. Ja, Itavisen har en del som bare er dritt. Som feks denne "Toska" på facebook men de har også en del som er morsomt og nyttig. Og snakker om ting jeg liker.. Ja, det er en side for fanboys og for folk som ikke har så mye peil. men Itavisen har jeg til start side på safari og Klikker meg inn på de artikklene som passer for meg. + at jeg liker KLiKK! Trur det er flere som følger med på det. Ikke tru at Itavisen er den enste siden jeg er på. Jeg er også på de fleste andre "slike" sider.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Itavisen er jo den beste siden. Hva er dårlig med den? Klikk er genialt da <3 Itavisen liker mac <3 Haha. Nei, hva er gale med Itavisen, mon tro? Endret 3. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Henry9: Jeg skal ikke si så mye, får nyhetsbrev fra de hver dag uansett. De har jo sin "greie", men jeg synes innholdet godt kunne vært høyere. Jeg synes det er noe av det som skrives om som er morsomt å lese om, men jeg vil gjerne lese mer utfyllende artikler, uten skrivefeil som jeg river meg selv i håret over. Jeg mener å huske at ITavisen hadde høyere kvalitet før? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei. Blitt bedre med åra pga utvidet redaksjon. Tore Neset er et funn. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ITavisen er absolutt veldig underholdene. Det er ikke viktige nyheter, men IT-verdens VG. Men forumet er noe drit du. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fullstendig enig. Forumet er det verste av det verste. (det er ikke noe mer enn et avansert kommentarfelt, mens brukerne tør jeg ikke snakke om engang) Jalla-nyheter er også nyheter. Og skrivefeil gjør oss bare mer obs på hvordan en teks ikke skal se ut, og hvor viktig det kan være med rettskrivningsprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå