Gå til innhold

Jeg blir så frustrert på ITAvisen!

RamGuy

Anbefalte innlegg

Uff, jeg må bare få det ut!

Jeg begynte og poste noen lange og gode innlegg på ITAvisen siden jul, og nå begynner jeg virkelig og forstå hvorfor folk sier ITAvisen er et skikkelig dritt sted.

Ikke nok med at forumet ser helt avleggs ut, og at rediger funksjonen er helt elendig.

Det ikke mulighet for PM eller noe..

Men det som irriterer meg aller mest er moderatorene!

Hvordan er det mulig å ha noen så idiotiske moderatorer?

Jeg er vandt med her fra diskusjon.no at vi benytter stort sett "sitat" funksjonen hver gang vi skal svare direkte på noe.

Helt uavhengig om det vi svarer på er skrevet rett ovenfor innlegget vårt.

Dette er jo tydeligvis overhode ikke tillat hos ITAvisen, så jeg får gang på gang advarsel om at jeg bryter reglene om "unødvendig" sitering. Hva er det for noe? Hvor ille er det at jeg siterer da??

Og det verste er når moderatoren av en sinnssvak grunn attpåtil lukker hele tråden da, på grunn av at jeg gjorde dette.

Her snakker vi om en helt godkjent tråd jeg opprettet tidligere i dag, hvor det alt hadde havnet en god del innlegg.

Også vips bare lukker han den uten grunn.

Maken til elendig moderator har jeg aldri vært borti, og han er ikke lite rappkjefta heller. Kan umulig være en spesielt modenperson vi snakker om her.

Gått å få det ut!

Er det mulig å sende inn en klage noe sted?

Skjønner at jeg hvert fall ikke skal kaste bort mer tid på ITAvisen hvert fall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To unødvendig korte, aka spam, innlegg slettet.

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Lenke til kommentar

Itavisen er teknologiverdens svar på Se og Hør.. Makan til sensasjonsoverskrifter skal du lete lenge etter. Alt for at folk skal trykke seg inn, for å så bli skuffet over en dårlig artikkel med mange skrivefeil.

Jeg skjønner jo at skrivefeil kan hende de aller beste, og vet at jeg selv støtt og stadig har skrivefeil. Men på ITavisen virker det som at journalistene ikke leser igjennom tekstene en gang før de publiserer den.

Jeg sjekker ITavisen daglig, ikke fordi det er en bra side, men siden jeg har mye fritid å kaste bort :p

Lenke til kommentar

Nå tar jeg ITAvisen mer seriøst enn Din Side, men.

Når det gjelder skrivefeil så ligger ITAvisen på linje med hw.no, men det er det at Tore Neset drar gjennomsnittet så utrolig opp når det gjelder skrivefeil. Mannen har norsk-ferdigheter på linje med et barn i 4. klasse.

Ikke skjønner han forskjellen på rykter, løgn og fakta heller (her er DVD-Jon-saken ett godt eksempel). Jeg har personlig blitt truet med anmeldelse for trakassering når jeg prøvde å rette opp påstandene han hadde om at Jon hadde lagd det programmet (han har lagd GUI). Han sa "dette har vi diskutert før" (dette var første gangen jeg sa noe) og hvorpå jeg da spurte "så hvorfor fortsetter du å skrive det?"

Ida Oftebro og Trond Bie har faktisk en god tendens til å skrive bedre artikler (men agurknytt).

Jeg tror ITavisen hadde hatt godt av ett redaktørbytte.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

For noen vil nok ITavisen være en fantastisk nettavis. For de som ikke er kritiske og sluker alt de leser rått, for de som ikke irriterer seg over dårlige norskferdigheter, dårlig journalistikk og mangel på kvalitetsnyheter. Det virker nesten som om de har en liste med nyheter som de bruker til å fylle inn for manglende artikler.

Dessuten er det lavmål at ITavisen ikke tåler kritikk, selv om den konstruktiv.

Jeg går andreåret på media og kommunikasjon, og da jeg fikk journalistikk-lærern min til å lese 3 artikler fra ITavisen satt hun bare å måpte og kunne ikke skjønne hvordan de kunne drive en nettavis og mente at selv elever i klassen vår kunne gjort det bedre.

Men alikevel, for noen er vel ITavisen en spennende avis. De har jo en del attraktive saker, men det er lite som er kvalitetsnyheter. De skriver litt om saken og linker videre til andre referanser/kilder eller andre eksterne sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...