It's me Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...&CatID=&GrpID=1 Den ser bra og billig ut, men jeg har ikke så veldig mye peil på bærbare pc'er. Er dette et godt tilbud? Evt andre i 15000 +/- klassen som er å foretrekke? Tenker da ikke bare på spec's, men også laptop'ens ytre design, praktiskhet og batteri. Håper noen har noen råd å komme med... :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 den ser jo grei ut! ATI Mobiliy Radeon 9000 og greier :] Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Den har desktop-prosessor, og de skal visstnok bråke som jet-fly under take-off..... Ellers er det nok en god PC. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jepp, det stemmer at den har stasjonær prosessor, og den bråker ganske mye når vifta setter igang. I tillegg er den ganske tykk. Men bortsett fra det er det etter min mening et meget bra tilbud. Den har også uttagbar CD-RW/DVD-drive, og det ikke å forakte. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Maskinen er sjef, den. Som de andre nevner, det er ingen ultraportabel, og ingen støysvak maskin. Men hvis det ikke gjør noe, er det såvidt jeg kan se ikke noenting som kan måle seg med denne rundt 15000 for tiden. Gir veldig mye for pengene. [edit] Å ja - du nevnte også batteri, det varer ca. 2,5 timer. Utseendet syns jeg er pent og tiltalende - ingenting revolusjonerende, men fancy nok med halvgjennomsiktig tastatur, fin kombinasjon av sølv og lyseblå "metallic"... Betydelig bedre enn IBMs "old-school", for å si det sånn. Men akkurat det betyr mindre for meg. [/edit] Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Du finner den litt biligere her: http://www.pcutstyr.no/ Rart ingen har sjekka denne lille butikken....!!! Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har en helt lik og den sparker i fra, litt støy men er jo egentlig ikke en "bærbar" og ikke anbefalt skal du reise mye og bruker den i jobbsammenheng. Men til hjemmebruk er den helt topp. Lenke til kommentar
Gameboy Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Synes egentlig Elitegroup Green 732 er et bedre kjøp, da du får en raskere maskin enn det til nesten kr. 4000,- mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå