Ratig Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg ser etter ny mobil. Her er kriteriene: - WLAN - TOUCH SKJERM - MINIMUM 3MP KAMERA (HELST MERE) - GPS kunne godt tenkt meg et qwerty tastatur også, men dette er ikke et must. Finnes det slike mobiler? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei!Jeg ser etter ny mobil. Her er kriteriene: - WLAN - TOUCH SKJERM - MINIMUM 3MP KAMERA (HELST MERE) - GPS kunne godt tenkt meg et qwerty tastatur også, men dette er ikke et must. Finnes det slike mobiler? den mobilen du leter etter er ikke lagt enda tror jeg :S iphone: wlan, touchskjerm, 2mp kamera mangler: gps, 3mp kamera LG KU990: 5mp kamera, touchskjerm mangler: gps, wlan husker ikke speccs på andre touchmobiler Endret 14. februar 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
Ratig Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Har skjønt det slik jeg også. Har sett på HTC Touch Cruise som har gps, 3MP kamera, og touch screen etter hva jeg kan se. Hva kan jeg få hvis jeg går litt ned på kamera-kvaliteten? Vil ikke ha iPhone. Lenke til kommentar
fowl Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om du er villig til å gi litt penger så tror jeg at HTC TyTn II har kravene dine Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Sony Ericsson P1i kanskje? Den har Touch, Wlan, 3,2MP og GPS-bundle følger også med tror jeg. Eller W960i, men den mangler GPS! Endret 14. februar 2008 av Panic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå