SwissChesus Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei, Lurer på om noen har tips/innspill på det å lakke over logoen på gitaren min? Hva er beste fremgangsmåte her for å få ett bra resultat? Videre lurer jeg på om det er mulig å "lakke videre" på eksisterende lakk for å legge inn mønster på den? Eller må jeg ta lakken helt vekk før jeg kan legge på noe ekstra? Tips og råd mottas med takk. Mvh Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Merke/modell kan jo kanskje være essensielt å vite, bilder er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Epiphone Gothic Explorer. Bilder finner du her: http://www.epiphone.com/default.asp?Produc...;CollectionID=5 Mvh Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ok, for jeg hadde tenkt å foreslå å slipe bort logoen, men ettersom hele gitarhodet er lakket er nok ikke det en særlig god idé uansett. Kanskje noen andre har bedre forslag. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her hadde jeg bare mattet ned lakken du har, og lagt den nye lakken oppå, så sant det ikke er store skader i den gamle lakken. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det no særlig å lakke den matte fargen da? Blir vrient vel.. men lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå