Riot™ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei hei. Det har seg slik at jeg har brukt kredittkortet mitt og vil nå betale disse pengene tilbake. Det jeg nå står fast ved er det å faktisk overføre pengene fra brukskonto til mastercardet. Kortet har ikke eget kontonummer (bare kortnummer) og kan derfor ikke velges når jeg skal overføre fra egen konti, ei heller betale til det da de tre siste siffrene i kortnummeret ikke kan tastes inn i mottaker feltet. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har sikkert en regning på mastercardet liggende. Betal til den kontoen som står oppgitt der, med riktig KID-nummer. Mener at det er slik jeg har gjort det om jeg ville betale tilbake mer/oftere Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Du har sikkert en regning på mastercardet liggende. Betal til den kontoen som står oppgitt der, med riktig KID-nummer. Mener at det er slik jeg har gjort det om jeg ville betale tilbake mer/oftere Der var det! Takker for så kjapt svar! Et spørsmål til: Kan jeg betale mer enn det som står på giroen? Det jeg mener er om jeg har -2000kr, men giroen jeg nå har fått bare har 1000kr skrevet, kan jeg allikavel betale inn 2000kr for å få kreditten til å gå tilbake til 0kr? Valge å bare betale det som stod på giroen og ikke det jeg virkelig har i minus (hvorfor jeg fikk lavere giro har jeg ikke peiling på, men dette sikkert fordi jeg kjøpte resten av bøkene jeg trengte noen dager senere)? Endret 13. februar 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du bestemmer selv beløpet du ønsker å betale inn på gjeldskontoen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Så flott. Da var det unnagjort. Får vel noe renter i tillegg(har noen få hundre kroner igjen i minus) men det får la gå. Skader ikke med 50kr ekstra å betale til neste måned nå som jeg starter i arbeid. Takker for innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå