Gå til innhold

Razer Diamondback Plasma i norske nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt og kjøpe meg denne musen. Har ennå ikke funnet noen norske nettbutikker som har den på lager. På Razer sin side har de den bare i rødt. Jeg har funnet flere butikker med 3g (som er den samme musen med et annet design?) Men jeg har helt klart mer lyst på plasma.

Noen som har tips til musematte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3G er samme form med bedre innmat og annen design, plasma er første razer med infrarød optisk, siden det har de lansert to nye ir-sensorer. Ville ikke engang vurdert plasma selv - de nye 3G-sensorene er suverene. Har en slik en i min Boomslang CE, og det er stor forskjell mellom den og Førstegenerasjons diamondback, som er ett hakk under plasma.

Lenke til kommentar
3G er samme form med bedre innmat og annen design, plasma er første razer med infrarød optisk, siden det har de lansert to nye ir-sensorer. Ville ikke engang vurdert plasma selv - de nye 3G-sensorene er suverene. Har en slik en i min Boomslang CE, og det er stor forskjell mellom den og Førstegenerasjons diamondback, som er ett hakk under plasma.

De har vel bare lansert en generasjon etter Plasma, Copperhead brukte jo en lasersensor (som var idiotisk). Uansett, jeg ville tatt en titt på Diamondback 3G Frost Blue.

Lenke til kommentar

De har vel bare lansert en generasjon etter Plasma, Copperhead brukte jo en lasersensor (som var idiotisk). Uansett, jeg ville tatt en titt på Diamondback 3G Frost Blue.

Ahh, ok. Jeg valgte egentlig Plasma kun på grunn av det fete designet. Jeg syns ikke 3g så så utrolig fin ut, men er det en bra mus så tror jeg at det er den jeg går for.

Ingen som har tips til musematte?

Lenke til kommentar

Sensoren er ikke som Logitechs lasersensorer, de tracker på de aller fleste overflater (samt at de faktisk takler raske bevegelser :p): du står helt fritt til å velge musematte sjøl. Hva som er bra kommer naturligvis an på spillestil, personlig så foretrekekr jeg gigantiske tøymatter.

Lenke til kommentar
Sensoren er ikke som Logitechs lasersensorer, de tracker på de aller fleste overflater (samt at de faktisk takler raske bevegelser :p): du står helt fritt til å velge musematte sjøl. Hva som er bra kommer naturligvis an på spillestil, personlig så foretrekekr jeg gigantiske tøymatter.

Du mener at Cyber Snipa musmatte, "Eye" ikke er gigantisk nok?

Bredde : 380 mm

Høyde : 4 mm

Dybde : 295 mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...