Gå til innhold

PHP logon-->endre "side"

Anbefalte innlegg

Hei..

Driver å lager en side nå. Der jeg har tenkt at det skal gå ann å logge seg på og få opp noen valg, der man kan endre hele innholdet på *forsiden*,*under sider*.

wa.jpg

Der man logger på, og endrer "content" innholdet, og dette lagres på serveren..

Noen som kan hjelpe meg?

Noen sider etc?

Noen som har gjort dette før?

Alle som hjelper må jeg få lov å takke:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

Synes dette var litt dårlig forklart..? Jeg forstår det ikke helt selv vertfall.

Jeg forstår at du vil endre noe, og det skal skje når man logger inn... Du vil altså endre innholdet på siden når noen logger inn?

Hva er det slags løsning du ser etter i den sammenheng da?

Hvis du har innholdet i "content" på en MySQL server fx. så vil det jo bare være å sende en query og oppdatere innholdet med den nye informasjonen du da skal ha mottatt via skjemaet som ble sendt når personen logget inn...

Vet ikke om jeg klarer å ro spesielt mye lenger med dette uten å vite bedre hva du vil :p

-- Ett annet spørsmål er jo... Var egentlig målet ditt å lage dette selv, eller vil du bare ha en side som kan gjennomføre det for deg, slik som Brød foreslo?

Lenke til kommentar

Du søker hjelp til å lage ett CMS.

Med mindre du har tenkt å jobbe i noen år med det, burde du benytte ett åpent cms.

Det finnes mange som har benyttet dette her på forumet. Sikkert andre som kan hjelpe deg bedre enn meg. Du kan jo starte med ett eksternt søk som:

http://www.google.com/search?q=content+man...tem&spell=1

Forsøker du å lage ditt eget vil du fort finne at du blir tvunget til å lære deg utrolig mye detaljkunnskap om tegnsett, html, xml, databaser, og optimering. Det er så krevende å lage noe skikkelig, at du vil bruke en evighet på det.

Du vil lære noe enormt, men det er en annen historie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...