krimol Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hei jeg har laget meg anlegg i scooteren, men får ikke strøm gjennom bryteren(http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=461&iItemId=76541). Slik har jeg koblet det opp: 1.ledning fra + på batteriet - sikringsholder (med sikring) til bryter - ledning fra bryter og ned på + på forsterkeren. 2. ledning fra - på batteriet og direkte til forterkeren. noen som vet hvorfor det ikke går strøm gjennom bryteren? ( bryteren har tre metalldingser som stikker ned, der jeg har festet ledningene i dei ytterste metalldingsen. takker for alle tips;D Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var det ikke noe koblingsskjema på pakken?? 1 pol er til strøm inn på bryteren, 1 pol videre til strømforbruker og den siste er for å få lyset i bryteren til å virke har du prøvd å flytte den ene ledningen til den midterste polen på bryteren? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Var det ikke noe koblingsskjema på pakken?? 1 pol er til strøm inn på bryteren, 1 pol videre til strømforbruker og den siste er for å få lyset i bryteren til å virke har du prøvd å flytte den ene ledningen til den midterste polen på bryteren? nei det har jeg ikke gjort, skal ta å sjekke det no;) Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 jepp det vare det som var problemet;) så no er de fikset, satt ledningen på nr. 1 og 2;D men koblet ingen på nr. 3 (den som gjer at knappen lyse) fordi da funket det ikke.. må de vere en minus kabel på den?;D Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 prøv med eit 9v batteri over dei to ytterserste vist det lyser har du svaret ditt Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Sett den siste til minus så virker vel pæra også!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå