Ditech Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har et problem! Kjøkkenviften har en dim på utblåset på 15,5cm i diameter. Hullet ut av veggen er på 12,5cm i diameter. For å få et rør til å passe inn der, må jeg ned på 10-11cm i diameter. Jeg trenger altså en overgang fra 16cm til ca 10cm.. hvor får man tak i sånt? og finnes det overhodet? tusen tusen takk! Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde gått til nærmeste blikkenslager, de har som regel bra utvalg! Lenke til kommentar
clink Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blikkenslager kan være noe å prøve. Ellers har byggevarehusene sånt, samt overganger mellom det du trenger. Det beste er stive Spiro-kanaler, men flexikanaler går jo greit. Skrus sammen med plateskruer samt 'duct-tape' for å tette skjøter (vevs-armert tape, gjerne grå/sølvgrå). Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kjøpte noe liknende på Monter i dag. Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Da var det i orden! Måtte på ikke mindre enn 7 steder + en blikkenslager. Festlige greier! Men så lenge man kan ordne det selv, så skal man ikke klage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå