LtdEdFred Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ja. En dansende Christopher Walken. Men hvor får jeg tak i hele filmen da? Sier bare Kazaa Lite [tilgjengelig på hjemmesida mi ] [*]Cradle of Filth - Born In A Burial Gown (Ganske ille video. Barsk scene når vokalisten ber opp søt jente en fra salen, sender et vilt blikk på på korset rundt halsen hennes så det brenner opp ) [*]Marlyn Manson- Tainted Love. Marilyn koser seg på party [*]Goldfinger - Open Your Eyes. Must see. Spesiell video med bra budskap [*]Holly Valance - Kiss Kiss. Fordi hun er så yum Alle hentes greit fra Kazaa Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg trodde Weapon Of Choice også var en vanlig film jeg. Tar jeg feil? Cradle Of Filth har noen syke videoer ja. T.A.T.U - Not Gonna Get Us Alt med T.A.T.U egentlig. :wink: Cypress Hill - Puppetmaster er jo bra. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Weapon of Choice kan godt være en film, men det er også tittelen på en sang av Fatboy Slim som har en fet video. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Satyricon - Morther North: pupper, ofring, flammer, likmaling. Aphex Twin - Windowlicker: sykt, veldig sykt. Aphex Twin - Come To Daddy: banned in the UK. Gwar - hvilken som helst, Fuxking an animal er ganske morsom. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Judas Priest - Burn in HellJudas Priest - Breaking the law de er fine breaking the law = så tøff hvis du liker denslags, sjekk ut videoene til Dio.. holy diver = barsk Enhver Hard-rocker med selvrespekt har "Dio - Holy Diver" i video-samlingen Edit: Limahl - The Neverending Story er jo genial også da (utrolige spesialeffekter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå