Tøyte Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Tool - Sine Pain - On & On Slipknot - Left Behind Lenke til kommentar
mbst Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Hva heter den til Beastie Boys (?) hvor de har satt menneskeansikter oppå fjeset til noen lab-apekatter..? Den er nesten litt ekkel, eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Cradle of filth - From the cradle to enslave (masse blod og syke ting)Cradle of filth - Scorched earth erotica btw, scorched earth videoen bruker for det meste klipp fra filmen "cradle of fear", som er en dårlig b-film med dååårlige effekter, dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt annet. Utrolig tidig å se på! Noen som har sett den? Jeg har sett den Jeg synes den ikke er så ille Gode gamle effekter. Null datagrafikk. Blod, damer og Dany på "killing spree" Men man kjønner faen ikke samenhengen før langt ute i filmen. Kansje ikke helt før slutten. Det er også lættis at Dany får blåst av hode rett etter sin første og nest side replikk i site minutt av filmen Det er også noe bra musikk Men det er lavbudjett som bare det... Den sykeste musikkvideoen er klart den til Burzum. Bare noe hav og mørke skoger. Satyricon: Mother north er også ganske fet, men det er litt perversjt at hun dama ser ut som at hun er 13 :x Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Hva heter den til Beastie Boys (?) hvor de har satt menneskeansikter oppå fjeset til noen lab-apekatter..? Den er nesten litt ekkel, eller hva man skal kalle det. Det var da vel fort Chemical Brothers og "Where's your head at"? Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Manowar - Return of the Warlord, er ikke så fantastisk, men sangen er konge og måten de lagde den på... hehehe, få en masse fans, og noen babs til å komme og fest... tror jeg ikke sier mer.. Satyricon - Fuel for hatred, spennende... og det er ikke for ingenting sangen vant metal i Alahrm.... Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Hva heter den til Beastie Boys (?) hvor de har satt menneskeansikter oppå fjeset til noen lab-apekatter..? Den er nesten litt ekkel, eller hva man skal kalle det. Det var da vel fort Chemical Brothers og "Where's your head at"? Nei, er det ikke Basement Jaxx som har den da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Overraskende at ingen har nevnt noen av Radiohead sine videoer: No Surprises & Karma Police er originale og skiller seg mesterlig ut fra mengden. Bare så synd at videosamlingen deres ikke har kommet ut på DVD. Kun VHS Ellers bør jo Fatboy Slim sine videoer også nevnes: Yo Mama - En vanvittig video med vill story. Praise you - Genialt og gøy i sin enkelthet! men også Madonna: What It feels like - Ikke akkurat hva man hadde ventet seg fra henne. Politisk ukorrekt og selvfølgelig bannet fra amerikanske tvkanaler. ellers husker kasnkje noen også Mighty Dubkatz: Magic Carpet Ride. Kanskje var det fra denne videoen Prodigy's Smack my bitch up hentet noe av ideen.(også en helt super video, som tidligere nevnt i tråden) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det er en musikk video som heter wobble wobble eller noe slikt der damer danser rundt naken og k*uller. Ellers har jo du den videon med N.E.R.D.S som er ganske kul. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Den beste videoen?? uten tvil Karma Police av Radiohead. Sinnsykt Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Hva heter den til Beastie Boys (?) hvor de har satt menneskeansikter oppå fjeset til noen lab-apekatter..? Den er nesten litt ekkel, eller hva man skal kalle det. Det var da vel fort Chemical Brothers og "Where's your head at"? Nei, er det ikke Basement Jaxx som har den da? Jaggu, blander alltid de to sammen Satt og funderte hvilke av de to det var når jeg skrev det faktisk hehe Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Blink 182 - All the Small Things er drit bra ( Særlig hvis du har sett videoene den gjør narr av Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hva med dead kennedys og too drunk**** Her blir det too drunk to søren ta, så jeg bare setter *** Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 (endret) L2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Radiohead - Paranoid Android (liker ikke sangen noe særlig, men videoen er glimrende) Blur - Coffee And TV (Både bra sang og video) Millencolin - The Story Of My Life (beste lavbudsjettsvideo noensinne ) Less Than Jake - All My Best Friends Are Metalheads Refused - New Noise (Genial.) The Hives - Main Offender Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fatboy Slim - Weapon Of Choice Ja. En dansende Christopher Walken. Men hvor får jeg tak i hele filmen da? Jeg har 600 musikkvideoer, den beste er absolutt Avalanches - Frontier Psychiatrist Ja. Den er faktisk ganske artig. Sprø video og kul sang. Snoop Dogg- Form tha Chuuurch to tha palace.. Den er feit... Argh! Finner den ikke til download jeg. Den er jo drit artig! Har lest at Eminem - Superman skal være bra heftig. Men jeg finner ikke den heller. Den blir forøverig bare vist i USA etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Radiohead - No suprises = genial video Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Judas Priest - Burn in HellJudas Priest - Breaking the law de er fine breaking the law = så tøff hvis du liker denslags, sjekk ut videoene til Dio.. holy diver = barsk Lenke til kommentar
spae Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bra musikkvideo? Tom Green - The Bum Bum Song Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 my united states of whatever Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bloodhound Gang - Ballad Of Chasey Lain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå