Caveman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Blur - Coffee and tv! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har 600 musikkvideoer, den beste er absolutt Avalanches - Frontier Psychiatrist Ellers er dette en grei side: The Top 100 Best Music Videos Of All Time Lenke til kommentar
nucleus Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Beste musikk videoene noensinne er Tool sine Anbefaler spesielt Parabola, Stink Fist og Ticks and Leeches PS: ALLE, og jeg mener, ALLE figurene i videoene er laget av leire og plastilina. Bassisten som lager de....helt sjukt. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Children of Bodom - Downfall Musikkvideoen er ikke såååå bra, men sangen er GENIAL!!! Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Snoop Dogg- Form tha Chuuurch to tha palace.. Den er feit... Digger også Prodigy - Babys got a temper Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 U2 - Where The Streets Have No Name (Live Boston Elevation Tour 2001) KONGE!!! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Beastie Boys - Sabotage Beastie Boys - Intergalactic Beastie Boys - Fight for Your right (Klassiker) Blink182 - First date De fleste av Bloodhound gang videoene Dio <--- Lager verdens mest harry rocke musikkvideoer. Foo Fighters - Learn to fly Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Cradle of filth - From the cradle to enslave (masse blod og syke ting) Cradle of filth - Scorched earth erotica btw, scorched earth videoen bruker for det meste klipp fra filmen "cradle of fear", som er en dårlig b-film med dååårlige effekter, dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt annet. Utrolig tidig å se på! Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Satyricon - Fuel for Hatred Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Beatie Boys!!!! ellers, Millencolin - Pinguins and Polarbears Millencolin - Kemp (millincolins dårligste låt, men feeeiiit video) Millencolin - Mouse or Man Bad Religion - American Jesus Bad Religion - Stranger than fiction Ellers er jo alltid Gorillaz sine videor underholdene Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har 600 musikkvideoer, den beste er absolutt Avalanches - Frontier Psychiatrist Ellers er dette en grei side: The Top 100 Best Music Videos Of All Time kunne ikke vært mer enig. skulle til å si det samme. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Boodhound Gang - Ballad of Chasey Lain såklart den usensorerte videoen Sterke saker!! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 green day - walking contradiction :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Blur - Coffee and tv! Good one! Synes alltid så synd på den melkekartongen. Stakar.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Alphaville - Forever Young Nena - 99 Luftballons Weird Al Yankovic - Amish Paradise De to første er morsome, 80 tallet weee. Den siste er og så genial, wierd al er rå! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Takker for alle tips. Men for all del, bare kom med flere! Lenke til kommentar
xeos Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Mitt spørsmål er bare....hvor i huleste får man tak i videoer på pc'n!? :-? (Sånn bortsett fra å søke i eMule, KaZaA osv..) Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 btw, scorched earth videoen bruker for det meste klipp fra filmen "cradle of fear", som er en dårlig b-film med dååårlige effekter, dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt annet. Utrolig tidig å se på! Noen som har sett den? Joda.. Har den på DVD jeg. Importert fra England. :smile: En av de klart blodigeste filmene jeg har sett.. En av favoritt musikkvideoene mine må vel være Cradle of Filth - Born in a Burial gown. Cradle of Filth - From the cradle to enslave er jo også litt rå da Lenke til kommentar
mbst Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Alt av Holly Valance, spesielt Kiss Kiss. Og så anbefaler jeg Holly Valance - Naughty Girl (live) .. fins kanskje mange utgaver, jeg tenker på en spesiel... (69MB hvertfall) Ellers er det mye moro med Weird Al Yankovic System of A Down - Aerials er også bra, men musikken deres generelt er litt for bråkete for meg virker det som. Og så er jo Village People - Ymca en morsom "gladsang". Må ha vært en av tidenes første musikkvideoer? Vel, sannsynligvis ikke, men gammel uansett. :wink: Garantert pre 1980? Men når jeg sier dette vil jeg vel få mange skjeve blikk i tiden fremover. Tar allikevel sjansen. Hvordan kunne vel jeg vite at de av mange anses som selve homsesymbol nummer 1? (No offence) Glemte Enigma - Return To Innocence. Rett og slett en bra gjennomtenkt video. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå