Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye forhud ?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Jeg synest jeg har veldig mye forhud, i forhold til andre. I dusjen etter svømming, o.l. har de andre så lite at man kan se pikkhodet, hvis man hadde sett rett fremme fra.

Men hos meg er det en 1 cm "tupp" med forhud fremfor pikkhodet. Når det er kaldt ute blir tuppen ofte over 2 cm.

Er dette vanlig?

Det er også litt vanskelig å trekke tilbake forhuden i erigrert tilstand.

Når det er orntelig fuktigt der nede, klarer jeg lett å trekke den over pikkhodet, men ikke lenger.

Der blir en liten "kul" rett bakom pikkhodet, og det kan se ut til at det ikke er plass til mer der bak.

Jeg er også plaget med en stam lukt fra penis

Føler at forhuden gjør meg mer urenslig, selv om jeg dusjer hver dag.

Noen dager kan jeg også kjenne lukten med klær på, og føler at alle andre kan kjenne den.

Hjelper det å bruke noe såpe?

Vet at man ikke skal bruke vanlig såpe. Men skal man bruke f.eks. Dr. Greves intimvask e.l.?

Håper på seriøse svar

Mvh Gutt 17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye forhud kan ha noe med lengden på penis i erigert tilstand. Hvis den er relativt lang, er det mye "dauhud" når den er slapp.

Jeg anbefaler deg å skifte undertøy daglig (om du ikke gjør det), og vaske deg etter onanering! I mine tidlige tenår glemte jeg å vaske meg når jeg hadde ronka, noe som resulterte i relativt dårlig lukt. Jeg gjorde det flere ganger for dag, helt til jeg fant det ut med et uhell ved å lukte på underbuksa mi når jeg skulle kaste den til vask.

Noe mer har jeg ikke å si, men jeg kan tenke igjennom det til i morgen :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...