Emancipate Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bob Chance - The Van Man (mp3) Hva annet kan man tenke på når man hører denne sangen enn lommemannen? Spesielt det at The Van Mans van var "custom painted". Og hva var lommemannen (1)? Jo, bil-lakkerer! Jeg synes ihvertfall at det var litt morsomt. Og sangen er jo faktisk litt bra... :!: Mer info: http://www.ubu.com/outsiders/365/2003/042.shtml (1) Nei, vi vet fortsatt ikke om den pågrepne faktisk er lommemannen. Men dette er humor-forumet, så vi kan late som. Etterpå kan vi gjøre narr av alle som forhåndsdømte feil mann! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe! Det drives jo nå og kjører en bil i Ålesund og prøver å få tak i barn. Lokker de med gotteri. 2 Menn og 1 Kvinne driver på... Kvinner? WTF, det er jo skjeldenere= Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kvinner må gjerne "molestere" meg.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Selv om de er 105 kg, heter Olga Svetlana til fornavn og har kulestøting som hobby? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Selv om de er 105 kg, heter Olga Svetlana til fornavn og har kulestøting som hobby? Nja.. Hørtes helt greit ut til jeg fikk vite om hobbyen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 kulestøtingHehe, det tok litt tid før jeg skjønte den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå