vegesim Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hei. jeg lurer egentlig bare på om hvor det er lurest og billigest å kjøpe iPod Touch. (?) Er det smart av meg å kjøpe gjennom Ebay ? Kan noen gi meg noen tips til dette? Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) EBay i seg selv er finfint, det er verre med ting du gjerne vil ha garanti og skikkelige forbrukerrettigheter på (det vil du på skjør småelektronikk generelt, tro meg).Apple har muligens garanti som gjelder i alle verdens land, men du sparer deg ofte for veldig mye bry ved å ha forbrukerrådet i ryggen. Dessuten blir det neppe veldig mye billigere p.g.a. tolltull, og det er langt enklere og raskere å få det fra en norsk butikk. Bruk Prisguiden. Generelt er det ikke noe galt med eBay i seg selv, men det holdes best til ting som ikke går i stykker så lett, eller om man kan tåle at det gjør det økonomisk. Endret 13. februar 2008 av Dradd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå