Akidon Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er ingen tegn til liv i det hele tatt. Noen som kan ha noen formening om hva som er galt? Batteriet er forresten fullt. Koblingsskjema eller reperasjonshåndbok hadde også kommet godt med. Endret 13. februar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Har du garanti på kameraet så kan du gjøre som meg, send det inn til canon-verkstedet. Eneste ulempen er at det kan ta noen uker før det er ferdig. Hos meg var det bildebrikken på et S2Is som var gåent 1½ etter kjøpsdato. Svarte bilder og svart skjerm (søker) Endret 14. februar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Nja tipper garanti tiden er gått ut. Uanset er kameraet åpnet osv. Etter litt feilsøking tror jeg det er strømforsyningen det er noe galt med. Var ikke spenningsforskjell på av på bryteren i det hele tatt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Du kan jo forsøke deg med reklamasjonsretten også, som er på fem år. S50 er, så vidt jeg kan huske, ikke så gammelt. EDIT: Ser nå at du har åpnet og tuklet med kameraet selv. Det er litt dumt, med tanke på at reklamasjonsretten kunne ha ordnet dette for deg helt kostnadsfritt. Stort sett er småting i disse kameraene umulig å reparere selv. Verkstedet pleier å bytte en hel modul ved feil. Endret 15. februar 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå