Gjest Guest_Kjell_* Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Fredag kveld i forrige uke ble jeg smittet av influensa. Jeg fikk letter feber, ble øm i hele kroppen og fikk sår i munnen. Mandag kveld begynte det så smått å gå over, men magen ble samtidig værre. Jeg har vært til legen og fått en salve mot sårene i munnen, men fikk bare gode råd om hva jeg skulle drikke/spise for å bli kvitt magesmertene. Jeg klarer nå ikke å drikke eller spise i det hele tatt. Klarer så vidt å drikke litt vann, men må tvinge ned hver slurk. Magen rumler og vrir seg når vannet kommer ned i magen, og det gjør veldig vondt. Det gjør periodevis vondt selv om jeg ikke drikker noe også. Jeg er ikke kvalm, men i går forsøkte jeg å bøtte nedpå (ca 3 dl) for å fremprovosere ett oppkast. Jeg spydde ut det vesle som var i magen, men tilstanden er nøyaktig den samme etterpå som før. Siden fredag er alt jeg har fått i meg 1 skive, 1 pølse og 1/2 liter yoghurt pluss litt vann. Begynner å bli litt slapp nå, og skulle gjerne satt til livs et skikkelig måltid, men det er umulig slik som magen protesterer mot påfyll. Hjelp? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du overlever da en god stund uten mat! Fyll på litt med forskjellige vitaminkomplekser og prøv å få i deg så mye vann som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå