Gå til innhold

Klassiske tegnefilmer fra 1900-tallet.

Anbefalte innlegg

Loony Toons-tråden

Jeg så nedover på alle disse tegnefilmtrådene, eller skal jeg si Anime-trådene. Men i såfall så var det INGEN Looney Toons-tråder. Looney Toons er jo den stiligste tegneserien som fins :D

Edit: Istedenfor bare Looney Toonsfilmer poster jeg andre filmer også i 'Cartoontegnersere-sjangerern' :p

Edit igjen: Fikk tips om å kalle tråden "klassiske tegnefilmer fra 1900-tallet."

Så nå blir det alt fra den sjangeren :)

Så her poster jeg noen stilige Looney Toons-filmer.

Og andre i samme sjanger.

Bugs & Thugs: Looney Toons

Case Of The Missing Hare: Looney Toons

Falling Hare: Looney Toons

Bully For Bugs: Looney Toons

Southern Fried Rabbit(Denne er sendurert :S): Looney Toons

Suppressed Duck: Looney Toons

Duck Rabbit Duck: Looney Toons

El Exrimento De Tom: Tom & Jerry

Så hva syns dere? Jeg burde kanskje ha med han ulven og den fuglen, da... Vi får se :)

Endret av DeathBabe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt enig i det du sier i begynnelsen der DeathBabe, er selv stor fan av anime men loony toons er definitivt verd en egen tråd også. Brakte tilbake mange minner fra barndommen.

Det er en serie som også er fra WB om tre søsken som hadde ett noe spesiellt utseende, husker ikke mye av handlingen, men husker det var utrolig moro. Noen som vet hva jeg snakker om? vet det er dårlig forklart men er så lenge siden :)

Lenke til kommentar

Skikkelig bra tåd! Skulle ha blitt laget for lengst. Alle de klippene er klassikere.

Kan vi ikke dedikere denne tråden kun til klassikere som er verdt å ta vare på? Tittelen kunne byttes til noe som "klassiske tegnefilmer fra 1900-tallet.", da tenker jeg på serier som Looney Toones, Merrie Melodies, Tom & Jerry osv. Har forøvrig ALLE klassiske episodene til T&J. Uvurdelige skatter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...