DeathBabe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Loony Toons-tråden Jeg så nedover på alle disse tegnefilmtrådene, eller skal jeg si Anime-trådene. Men i såfall så var det INGEN Looney Toons-tråder. Looney Toons er jo den stiligste tegneserien som fins Edit: Istedenfor bare Looney Toonsfilmer poster jeg andre filmer også i 'Cartoontegnersere-sjangerern' Edit igjen: Fikk tips om å kalle tråden "klassiske tegnefilmer fra 1900-tallet." Så nå blir det alt fra den sjangeren Så her poster jeg noen stilige Looney Toons-filmer. Og andre i samme sjanger. Bugs & Thugs: Looney Toons Se filmen hos Youtube Case Of The Missing Hare: Looney Toons Se filmen hos Youtube Falling Hare: Looney Toons Se filmen hos Youtube Bully For Bugs: Looney Toons Se filmen hos Youtube Southern Fried Rabbit(Denne er sendurert :S): Looney Toons Se filmen hos Youtube Suppressed Duck: Looney Toons Se filmen hos Youtube Duck Rabbit Duck: Looney Toons Se filmen hos Youtube El Exrimento De Tom: Tom & Jerry Se filmen hos Youtube Så hva syns dere? Jeg burde kanskje ha med han ulven og den fuglen, da... Vi får se Endret 21. februar 2008 av DeathBabe Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Var det derfor du skulle ha youtube saken? haha- xD Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvor i Southern Fried Rabbit er det sensurert? Fikk det ikke med meg. Supert tiltak btw, bringer tilbake gode minner Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Litt enig i det du sier i begynnelsen der DeathBabe, er selv stor fan av anime men loony toons er definitivt verd en egen tråd også. Brakte tilbake mange minner fra barndommen. Det er en serie som også er fra WB om tre søsken som hadde ett noe spesiellt utseende, husker ikke mye av handlingen, men husker det var utrolig moro. Noen som vet hva jeg snakker om? vet det er dårlig forklart men er så lenge siden Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skikkelig bra tåd! Skulle ha blitt laget for lengst. Alle de klippene er klassikere. Kan vi ikke dedikere denne tråden kun til klassikere som er verdt å ta vare på? Tittelen kunne byttes til noe som "klassiske tegnefilmer fra 1900-tallet.", da tenker jeg på serier som Looney Toones, Merrie Melodies, Tom & Jerry osv. Har forøvrig ALLE klassiske episodene til T&J. Uvurdelige skatter. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kjenner han som lagde denne tråden, han blir sikkert glad for at så mange liker tråden hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå