Flimzes Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg surfet litt på komplett sine ukens tilbud, og kom over 2900 pro. Tenkte 998 for et toppkort er da jæskla billig. (2900 er jo tross alt toppen til amd). Og sjekket litt rundt på reviews. Ser at flere har fått den opp til 2900 xt hastigheter "og beyond". 3Dmark06 scoren ligger veldig nært velkjente 8800GTX Vil ikke da det si at dette er mye skjermkort for pengene? Hvordan er det mot f.eks 3870 om du klokker det opp til 850mhz (12k 3dmark06) Hva får hd 3870 liksom? Endret 13. februar 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
hoem2k Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det kan jeg godt. Jeg har selv kjøpt dette kortet. Klarer faktisk å dra crysis på high, etter litt overclocking. Uten overclock, så klarte kortet spillet på medium. Jeg synes at du skal kjøpe dette kortet, om du vil ha et bra kort til en billig pris! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dette kortet har 256bit minnebus mot 512bit på de "gamle" pro og xt. Men dette har lite å si i praksis. (Se bare på HD3870 vs 2900xt) Kortet vil yte rundt samme nivå som HD 3850. (Men dobbelt så høyt effektforbruk) Men ytelse for pengene er upåklagelig. Meget bra med andre ord. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hvilke gamle pro og xt snakker du om? Men om 3850 bare koster 150kr mer og har halve effektforbruket så må jo det være et mye bedre (stillere) valg, og det burde jo lønne seg i lengden? Jeg tenkte siden denne kan clockes forbi xt hastigheter, hvor bra vild en være da? Hvor mye kan 3850/70 clockes? Hvordan er støynivået påd et? Lenke til kommentar
Forge Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sorry for topic-hijack men jeg lurer på en ting her. Har to slike kort selv men ingen crossfire-bro fulgte med. Såvidt jeg vet trenger jeg to stykker men hvor får man kjøpt slike? Komplett hadde en igjen men den er til X1650/X1950-kort. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Sorry for topic-hijack men jeg lurer på en ting her. Har to slike kort selv men ingen crossfire-bro fulgte med. Såvidt jeg vet trenger jeg to stykker men hvor får man kjøpt slike? Komplett hadde en igjen men den er til X1650/X1950-kort. Noen som kan hjelpe? Send mail til komplett. Lenke til kommentar
Forge Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tenkte på det og jeg kommer sikkert til å gjøre det, men jeg hadde håpet at noen her visste om noe sted man kunne bestille dem ellers/ha noen på lager. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så langt folk har testet, så holder det med 1 bro. Så hvis du kjenner noen som har CF og 2 broer så kan du kanskje spørre om å få en Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Broene følger med hk. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Broene følger med hk. OG skjermkortene Kan også tilføye at Et klokket PRO kort kan flashes til XT uten problemer. Hvis du gjør det eller klokker kortet yter det tilsvarende eller bedre enn hd3870 Endret 15. februar 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Forge Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Broene følger med hk. OG skjermkortene Nei og nei. Ingen broer med til hverken skjermkort(Sapphire, sikkert lite retail-pakka) eller hk(Asus Commando). Kjipt men sant. Det virker også tvert umulig å skaffe disse i Norge. Har lagt ut en annonse på bruktmarkedet og saumfart de fleste butikker, så med mindre noen vet om noen websjapper som selger disse(og sender til Norge, Amazon.com/Newegg gjør ikke det) sitter jeg her. Sendte en mail til Komplett og men fikk det vanlige oneliner-svaret om at de følger med hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå