Gå til innhold

Årets andre ATI driver er ute

Anbefalte innlegg

Last ned fra her; http://ati.amd.com/support/driver.html

Det er veldig lite nytt:

The Xserver no longer crashes if the screen resolution is changed in horizontal or vertical desktop setup with a monitor that does not support DDC. Further details can be found in topic number 737-32223

The Xserver no longer segfaults or fails to initialize DRI if a BusID was specified in an unexpected format in xorg.conf. Further details can be found in topic number 737-32224

The Xserver no longer freezes on shutdown if atieventsd is running. Further details can be found in topic number 737-32225

The first OpenGL application run after starting a session on Xserver version 1.4 no longer hangs. Further details can be found in topic number 737-322

Men skal prøve den allikevel. har ikke klart å installerer 8.01 på Hardy Heron enda( som i parentes bemerket( er veldig stabilt for øyeblikket)

Endret av Gaute65
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funderer sterkt på å prøve nye driverne med mitt Ati Radeon X1600 nå.. Alt gikk til black screen tidligere i uka når jeg prøvde (det var dog andre drivere)..

Håper noen skriver at de har testet her innen jeg våkner imorra :), for da blir det testing imorra tidlig (sykemeldt på ubestemt tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...