Gaute65 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Last ned fra her; http://ati.amd.com/support/driver.html Det er veldig lite nytt: The Xserver no longer crashes if the screen resolution is changed in horizontal or vertical desktop setup with a monitor that does not support DDC. Further details can be found in topic number 737-32223 The Xserver no longer segfaults or fails to initialize DRI if a BusID was specified in an unexpected format in xorg.conf. Further details can be found in topic number 737-32224 The Xserver no longer freezes on shutdown if atieventsd is running. Further details can be found in topic number 737-32225 The first OpenGL application run after starting a session on Xserver version 1.4 no longer hangs. Further details can be found in topic number 737-322 Men skal prøve den allikevel. har ikke klart å installerer 8.01 på Hardy Heron enda( som i parentes bemerket( er veldig stabilt for øyeblikket) Endret 13. februar 2008 av Gaute65 Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hmm...nice, synd jeg ikke har ATI GPU....funker driveren bra? Gir den 3780x2 et løft? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Funderer sterkt på å prøve nye driverne med mitt Ati Radeon X1600 nå.. Alt gikk til black screen tidligere i uka når jeg prøvde (det var dog andre drivere).. Håper noen skriver at de har testet her innen jeg våkner imorra , for da blir det testing imorra tidlig (sykemeldt på ubestemt tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå