Uncle Scrooge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg lurer på om noen har noen filmer å anbefale fra årets kosmorama program; http://www.kosmorama.no/program/film_a Har endel gratisbilletter, så hadde vært fint med noen anbefalinger Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jungeldyret Hugo – frekk som alltid Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Helvete, skal de vise Sukiyaki Western Django?! Jeg vet ikke om det er noe for deg, men det er favorittregissøren min. Så hadde jeg vært i området ville den vært førsteprioritet. Ellers anbefaler jeg deg å se In the Valley of Ilah (Eller Elah som den egentlig heter, det må være en skriveleif fra deres side). Veldig spennende film med Tommy Lee Jones. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Bumper denne jeg, trenger flere tips Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bumper på nytt, noen som vet noe om programmet i år? Temmelig lite info å hente på nettsiden. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og hva er statusen på Morricone? Kommer det en erstatning eller får vi refundert billetten? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var jo snakk om at sønnen han skulle spille. Bare fordi de deler noen gener og annet biologisk snikksnakk, er jeg ikke keen på å se han. Samtidig vet jeg ikke om jeg gidder å stresse med å få refundert 150 kr. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde vært kult om gamlefar selv var til stede, men om TSO spiller Morricone-musikk dirigert av Morricone Junior blir det likevel en awesome konsert! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Morricone-konsert er fett uansett. Men faen Kosmorama, få opp et program! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir jo ikke på langt nær like fett. Det er noe spesielt med å kunne se Morricone himself in action. Men som sagt, 150 spenn gidder jeg ikke bitche over, og jeg kommer jo til å dra. Det blir som å ta til takke med en håndjobb når man kunne fått en sugejobb. Det er bittert, men det er absolutt brukbart. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kosmorama kickes igang på torsdag, det vises film fra tidlig morgen til sent på kveld. Programmet har en del 'obskure' titler, litt skuffa over at de ikke smeller igang flere eldre filmer, men det er i det minste en fantastisk mulighet til å sjekke ut film man aldri ville sett ellers. Noen som har tenkt seg dit, og har funnet seg noen perler de mener vi andre burde få med oss? Kosmorama Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kosmorama kickes igang på torsdag, det vises film fra tidlig morgen til sent på kveld. Programmet har en del 'obskure' titler, litt skuffa over at de ikke smeller igang flere eldre filmer, men det er i det minste en fantastisk mulighet til å sjekke ut film man aldri ville sett ellers. Noen som har tenkt seg dit, og har funnet seg noen perler de mener vi andre burde få med oss? Kosmorama Av dei eg har sett vil eg tilrå Hunger. Av dei eg ikkje har sett ville eg prøvd å få med meg United Red Army, Endret 1. mars 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hunger skal jeg prøve å få med meg. Fikk med meg nå at Filmbyen krever 9 anmeldelser(!), men heldigvis får jeg velge filmer selv. Sitter og leser om filmene nå, er en del som virker interessant der, som jeg aldri ville ha sett, kanskje ikke hørt om engang, på andre måter. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hunger skal jeg prøve å få med meg. Fikk med meg nå at Filmbyen krever 9 anmeldelser(!), men heldigvis får jeg velge filmer selv. Sitter og leser om filmene nå, er en del som virker interessant der, som jeg aldri ville ha sett, kanskje ikke hørt om engang, på andre måter. Om du ikkje har sett Moodyson-filmane er jo dette ein god sjanse til å sjå dei på stort lerret. Den nye, Mammoth, har fått laber kritikk då. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jepp, tenkte å sjekke ut et par. Samt noe Shane Meadows. Siden jeg skal brødfø Athorb under hele festivalen, og han også skal anmelde, må jeg i realiteten se 15-20 filmer. Slenger ut en plan for hvilke filmer jeg skal se litt senere, så kan alle bare scrolle forbi siden ingen bryr seg Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mitt ord er min lov. Watchmen Plastic City Everything Is Fine Milk Of Sorrow Mukha Somers Town The Investigator Das Boot Pomegranates and Myrrh Dummy Hunger Perpeteum Mobile Gran Torino A Hole In My Heart Appaloosa Together Adoration Tokyo Sonata De 5 nederste er "backup", hvis noen av de øverste blir shotgunna av de andre anmelderne. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kommer nok til å se disse: Watchmen Daisy Chain il Divo Wild Bees Chevolution Budda Collapsed Out of Shame Vin i vrangstrupen Mommy Is At The Hairdresser’s Chicken, the Fish and the King Crab Das Boot The Chaser Morphia Briller Delta Ikke bare førstevalg, og jeg har masse backup, for programmet mitt er skjørt. Men Il Divo, The Chaser og Briller virker lovende. Watchmen blir garantert awesome. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skal forøvrig se et par av filmene Athorb skal se også. Lista mi er anmelder-filmer(trenger 9), så joiner jeg Athorb for funz på noen andre. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Listet opp alle jeg, skal ikke anmelde hverken Watchmen (deilig å se den uten å måtte planlegge anmeldelse i hodet) eller Das Boot. Ellers får vi se hva som skjer, får håpe dette ikke blir overdose i løpet av de få dagene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan bli mye film ja. Og tilsynelatende ingen filmer med særlig eksplosjone(Bortsett fra Watchmen). Bare jeg og Athorb som skal på Kosmorama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå