eirik845 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) halla tanta mi skal bytte fra tele2 nå fordi de har bytta fra telenor til nettcom nett og da har hun fått dårlig dekning der hun bor og trenger telenor deknig og derfor lurer jeg på hvem som bruker det nå.? Ikke nevn telenor da de er drit dyre og jeg veit om de.. Dette er ikke snakk om pris da jeg greier i finne det selv Mvh eirik Endret 13. februar 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 talkmore, mobysson etc. Ett googlesøk på telenordeknig kan funke bra. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Du har Mobyson og etter hvert Talkmore. Syntes personlig ikke Telenor/Djuice er "drittdyre", men du får holde deg unna dem siden du mener dette. Edit: Skrev først Ventelo ved en feil, mente Mobyson. Endret 13. februar 2008 av escobar Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 oki sett de på talkmore sine sider men alt det er vel bare kontant kort trur jeg.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det stemmer, Talkmore fungerer som kontantkort. Mobyson er ikke spesielt rimelig, personlig syntes jeg Telenor FriFiks er et av de beste abonnementene for gjennomsnittsbrukeren som ønsker Telenor-dekning. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ventelo har vel Telenor dekning foreløpig? De skal vel over til Network Norway, men jeg har Telenor med de i Oslo ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå