King-Nothing Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er jo opp til deg det. Hvilke andre alternativer har du? Kan du velge blant flere jobber? Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo opp til deg det. Hvilke andre alternativer har du? Kan du velge blant flere jobber? nja jo.. Jeg har noen andre jobber på gang også, men de er ikke med rotasjon. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo kun deg som kan finne ut av dette. Hvordan er lønnen på de andre jobbene da? Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er sant det. Noen andre som har erfaring fra 12-9 Rotasjon og kan si noe om lønnen de har hat??? Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 når det gjelder lønnsberegning så er det enkleste å bare se hvor mange timer man jobber per tur, ganger anntall turer ila et år og gange med timelønn. jeg er no fulstendig imot å regne med tilegga når jeg regner ut hva lønn jeg har, slik som king-nothing gjør (hver med sin smak) for det er faktisk ikke den reelle lønna, tilegga er forskjellig fra sted til sted. på en rotasjonsjobb så har man som regel ikke flere timer en en vanlig 7-3 ansatt har. jeg jobbet i aibel/snøhvit i 2007, da hadde vi 14-21 rotasjon, 163.5 t/tur, 10.4 turer i året. Med grunntimelønn (tarifflønn 167.60) blir det 167.60 x 163.5 x 10.4 = 284987.04 kr i året. tar man med tillegga som var da så kan man plusse på 15% og 9kr i timen så da blir timelønna ca 202 i timen... men lønn er som sagt opp til hvert enkelt firma! når det gjelder firma som driver med rotasjon så har du utallige firma å velge mellom, for å nevne noen: Slagen Gruppen, Rolls-royce, Tech-Temp, Omega, Aibel, Aker kværner, Bravida, ABB og statoil. håper det ga noen svar... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 når det gjelder lønnsberegning så er det enkleste å bare se hvor mange timer man jobber per tur, ganger anntall turer ila et år og gange med timelønn. jeg er no fulstendig imot å regne med tilegga når jeg regner ut hva lønn jeg har, slik som king-nothing gjør (hver med sin smak) for det er faktisk ikke den reelle lønna, tilegga er forskjellig fra sted til sted. Men når man får en slik jobb så jobber man ofte på det samme stedet hele tiden og da må man jo regne med de FASTE tilleggene. De som man får hver mnd. Vi hadde 272kr/t uansett. Det var inkl alt. Jeg har heller aldri hørt om noen som har 14/21 eller 12/9 rotasjon og som ikke jobber 12-timere... Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 når det gjelder lønnsberegning så er det enkleste å bare se hvor mange timer man jobber per tur, ganger anntall turer ila et år og gange med timelønn. jeg er no fulstendig imot å regne med tilegga når jeg regner ut hva lønn jeg har, slik som king-nothing gjør (hver med sin smak) for det er faktisk ikke den reelle lønna, tilegga er forskjellig fra sted til sted. Men når man får en slik jobb så jobber man ofte på det samme stedet hele tiden og da må man jo regne med de FASTE tilleggene. De som man får hver mnd. Vi hadde 272kr/t uansett. Det var inkl alt. Jeg har heller aldri hørt om noen som har 14/21 eller 12/9 rotasjon og som ikke jobber 12-timere... om man jobber 14-21 så jobber man 12 timer i 13 dager men første eller siste dagen jobber man 7,5 timer.. jobber man 12-9 så jobber man 11timer mandag-fredag, 7.5timer lørdag og har søndag fri. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Takker, der var noen firmaer hvert å sjekke ut. Trenger noen nye utfordringer snart hehe.. Har hatt noen rotasjoner på Melkøya nå, og nå har de 14 dager av 12.timer arbeid, så man må bruke FRI dagene sine på reise til og fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå