Aleks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som vet hva jeg må veksle til når jeg skal til Polen? Funker euro? Regner med at selve vekslinga er en enkel deal hos banken eller? In, deliver, receive and out. Uff.. dette ble et fjortiss innlegg med mye engelsk.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du kan ta ut litt złoty i avgangshallen på Gardermoen. http://www.nordea.no/Privat/Kort%2bog%2bbe...alg/610872.html Ellers brukte jeg automater i Polen for å ta ut det jeg trengte der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Skal ikke dra fra Gardermoen, men fra Torp som visstnok er en mye mindre flyplass uten mulighet for veksling av penger, men går det ikke og ta det i banken? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bruk minibank, billigst sånn. Ev så har jeg 120 polen penger jeg gjerne vil bli kvitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Problemet er at jeg er 15 år gammel og har et ganske begrenset bankkort... Vet ikke om det funker i Polen men tviler litt :/ Edit: Det heter vel Visa Electron eller noe sånt.. Endret 13. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og du reiser alene? Bare spør noen litt eldre om å gjøre det, så betaler du senere tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Klassetur, kjenner ingen av de vokse, blir litt dumt :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Polen er et superkjedelig land, skjønner ikke hvorfor dere skal dit. Uansett det sikreste er å gjøre det i Norge på forhånd, eventuelt kan du veksle med euro på flyplassen. Regner med at det er warsawa dere skal til? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Polen ruler.. kommer bare ann på reisens formål Skaff deg Euro.. Det er mange vekslingskontorer i Krakow, så det er ikke noe problem å få vekslet tilbake.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om det er noe aldersgrense på snus eller alkohol i Polen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå