Hilln91 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! jeg skal kjøpe meg ein ny TV. rommet er ikke så veldig stort. skal ha 37" eller 42". det jeg lurer på om dere kan finne en TV til meg så billig som mulig og er best kvalitet til prisen:P ikke over 10 000 kroner. fra ca. 6000 - 10 000 kr. takk skal dere ha... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Som ca. 150 ganger før: I den prisklassen og størrelsen er det Panasonic PV70 37" plasma som gjelder, særlig om det er hovedsakelig tv, film og konsoll (ikke ren pc-bruk). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg er stort sett enig i det, men trådstarter: kan du fylle ut skjemaet her så vi blir enda mer sikker på hva som er rett tv for deg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218 Lenke til kommentar
Hilln91 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Som ca. 150 ganger før: I den prisklassen og størrelsen er det Panasonic PV70 37" plasma som gjelder, særlig om det er hovedsakelig tv, film og konsoll (ikke ren pc-bruk). kan en datamaskin brukes til avspilling på denne TVen...uten at det skjer noen skader? eller er det best med LCD da? har hørt noe om plasma...taker for alle svar Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det spørs hva du mener med avspilling fra datamaskin. Til spill, film, bilder etc. er det helt uproblematisk med plasma og kvaliteten er like god som med LCD. Til vanlig PC-bruk (surfing, lesing, skriving) vil en LCD være mer egnet. En moderne plasma-TV tar ikke varig skade av statiske bilder fra en PC eller konsoll ved normal bruk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er uenig ang spillbruk, da må tven skalere unødvendig mye, og teksten i spillet vil slite litt som følge av det. Men til film er det nok knall . Lenke til kommentar
Hilln91 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er uenig ang spillbruk, da må tven skalere unødvendig mye, og teksten i spillet vil slite litt som følge av det. Men til film er det nok knall . ja da blir det en plasma...den som er nemt nedenfor! den høres veldig bra ut...har en 42" plasma i stuen fra panasonic og den er jeg VELDIG fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå