Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 vi hadde en slik tråd om Medieval 2 så hvorfor ikke for empire også dette er de landene vi VET blir spillbare Britain Prussia France Spain America Ottoman Empire. Sweden United Provinces(Netherlands) Russia Venice Spain Poland-Lithuania. vi kan også regne med at østrike blir spillbart selv kommer jeg først og fremst til å spille England, da jeg må spille redcoats. så skal jeg spille Sverige, Sverige er veldig spennende på den tiden da de faktisk var å regne som et empire de også, men de tapte den store nordiske krigen, og fikk aldri tatt seg opp, så det blir gøy å prøve å holde på rike og forstørre det, hvem vet hva som hadde skjedd om sverige hadde vunnet den krigen, kanskje norge, danmark, finland og sverige ville være et stort land, kanskje med østensjø landene også Lenke til kommentar
olus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Russland først. Enkelt og greit fordi jeg ikke kan en drit om den tiden, men syns likevell russerne er dritkule :!: Så tar jeg Prussia å så kansje Tyrkia Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 russland kan også være interesangt, russland og sverige hadde mange kriger oppi nord, over findland for det meste men også de baltiske landene. russland hadde en del forandringer under den tiden, russere har av en eller annen grunn alltid likt å drepe stats overhodene sine, også lenge før russiske revolusjonen Lenke til kommentar
koronag Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Blir nok britene på meg. Tally ho, chaps! Og så Frankrike. Det er jo også avhengig av hvilke units som er tilgjengelige osv, men dette spillet er helt klart min #1 i år. Glede, glede. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 en grunn ene og alene til å spille england er jo highlanders, kilt er og blir det kuleste klesplagget som finnes. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg kommer til å spille som Sverige først. De var STORE på den tiden, og marginer gjorde at de ikke la under seg Danmark-Norge, og slo Tsaren. Jeg skal sørge for at de marginene bikker andre veien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 ja, mye spenendene som skjedde i nord på tidlig 1700tallet. som sagt på engelsk heter faktiks sverige på den tiden Swedish Empire. russland har jeg egentlig aldri likt, de har alltid vært for glade i å kaste bort livene til borgerne sine, også hadde du jo serfs, som egentlig var slaveri, serfs forsvant i vest europa mens flyttes seg faktisk bare øst over. men de russiske soldatene var modige til det dumdristiske. prøsen er også et spenende land, med Frederick the Great som en interessant persjon er man frankrike, england eller spania begynner man med fotfeste i nordamerika som kan føre til mye festlig, de andre lendene må vel da krige for å få feste der. for noen land blir det sikkert ikke nødvendig å dra dit en gang, de vil ha nok med europa Lenke til kommentar
olus Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 ja, mye spenendene som skjedde i nord på tidlig 1700tallet. som sagt på engelsk heter faktiks sverige på den tiden Swedish Empire. russland har jeg egentlig aldri likt, de har alltid vært for glade i å kaste bort livene til borgerne sine, også hadde du jo serfs, som egentlig var slaveri, serfs forsvant i vest europa mens flyttes seg faktisk bare øst over. men de russiske soldatene var modige til det dumdristiske. prøsen er også et spenende land, med Frederick the Great som en interessant persjon er man frankrike, england eller spania begynner man med fotfeste i nordamerika som kan føre til mye festlig, de andre lendene må vel da krige for å få feste der. for noen land blir det sikkert ikke nødvendig å dra dit en gang, de vil ha nok med europa Grunnen til at jeg liker russerne er vell at de kansje sløste litt vell md livene. Digger russerne som går i store bjørneskinsuniformer klar til kamp:P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Frankrike, england, eller sverige ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vært fett om de hadde fått svensker som snakket ekte svensk-engelsk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 drep nordbagana!!! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror dette blir det største Total War spillet. Amerika og Europa... Kommer til å ta lang tid å gjøre ferdig spillet. Tror jeg begynner med England eller noe i Amerika. Men Sverige høres fristende ut også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 skal selv begynne med 25mm miniatyrer av AWI(american war of independence) blir gøy med britiske grenadiers og minutemen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det blir vel og spille som Spania, Sverige, Amerika eller Nederland tror jeg Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Blir nok Sverige jeg starter med. England og Frankrike som nr 2 og 3. Men det skal være mange land som ikke er spillbare med også. Håper de moder det slik at Danmark-Norge blir spillbare også. Regner det som nesten helt sikkert at noen gjør dette. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvilke land som er spillbare i vanilla har ingenting å si... Bare gå inn på descr_strat og flytt factions fra unlockable eller unplayable til unlocked. Anyways, blir nok å unpacke filene, forandre på banners og litt text filer og gjøre Danmark om til Norge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 danmark er norge på den tiden, landet het Danmark-Norge greit nok at norge bare var en liten fille provins i forhold til danmark på den tiden, men var fremdeles et land, og jeg renger med at viss man spiller danmark i empire vil norge være en del av landet Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 danmark er norge på den tiden, landet het Danmark-Norge greit nok at norge bare var en liten fille provins i forhold til danmark på den tiden, men var fremdeles et land, og jeg renger med at viss man spiller danmark i empire vil norge være en del av landet i den Dansk-Norske Hæren så var 89% av Marinen Norske de heftigste linjeskipene var jo også norsk bygde.. er jo en linjebåt Norge hadde som het 'Den Norske Løve' den skambankte flere svenske båter også har vi jo vår gamle og glemte helt! Tordenskjold! han var jo Norsk og captein og står bak live på en haug med svensker Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sjølv så skal eg begynne med enten England eller Sverige, sidan desse virker ganske interessanne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå