Gå til innhold

Historie bak nicket ditt?

Kaksa

Anbefalte innlegg

Brukernavn på skolen, altså en sammensetning av de 3 første bokstavene i etternavnet og de 3 første i fornavnet. Kan noe gjette hva det blir?  :p

Thomas Smedvik ? :D

Thor smedstad ?

Minst en av oss har vel truffet på minst ett av navnene dine ?

Gjetta rektig på fornavnet (men har et mellomnavn også som jeg bruker da...men som ikke inngår i nicket). Gratulerer!

Etternavnet: Vet det heter en medisinsk forskningsgruppe med samme navn (lokalisert i Oslo). Noen som tar utfordringen i å gjette videre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok rett og slett navnet til en særdeles historiskt fascinerende mann. (mannen er særdeles smart og intelligent, nærmest genial)

Hadde blandt annet særemne og skrev en del oppgaver om han, da jeg for en del år siden skulle finne meg nick på irc.

Fordelen med et er at det sjeldent (ikke opplevd hittil) er tatt i bruk av andre.

Lenke til kommentar

da bor du jo på fullstendig gal side av jorda (eller så er det en avstandsfascinasjon=)

Hehe, har du hatt geografiprøve i dag, og så skulle se om kunnskapen holdt mål? Joda, men prøv heller slik:

..bor ganske langt nord, og jeg liker snø.

1. Antarktis er et av verdens tørreste steder.

2. Du må nesten inrømme det blir vanskelig og pendle.

3. Vi lavere skatteprosent her nord :D

4. Har kalde føtter. Ugunstig i kalde strøk, men Adventure one ruler :woot:

Lenke til kommentar

ZkedaR(forum) : Hadde helt dilla på Perfect Dark der de onde heter skedar's... thats why...

RiZk(vanlige) : Ville ha ett nick med stor Z & K, så je bare rabla litt og så ble det RiZk... Betyr jo også risiko med s istedet for z... ER IKKE FJORTIS!

Schpreck(kødde) : Spilte CS, og fikk lyst på ett sjukt nick... Det ble den fylliske versjonen av sprekk...

Oooh!

Mitt fulle nick er RiZk von Schpreck, brukte det i BF1942...

Lenke til kommentar

Bruker Gunderzen fordi jeg het Gundersen til etternavn før.. (ikke altfor vanskelig å gjette det tenker jeg) :D

Bruker som regel Fearless i mindre seriøse sammenhenger da..

Noen andre som vet om noen som kaller seg Gunderzen uten å noen relasjoner til navnet? :-?

Lenke til kommentar
  • 16 år senere...

Sparker liv i denne jeg. Bruker kun L/\R~ (diskusjon.no har desverret endret på reglene for navn, og gjort det delvis feil, men tør ikke endre til riktig..)

Ellers bruker jeg Twinix som kom når jeg satt og skulle finne navn, og Twix lå på pulten min. Twinix kom jeg fram til med et tips i bakhodet om å slå sammen navn, vennen som kom med det hadde sett på badet for inspirasjon. Twix er enda godt :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-GTrad9iY

diskusjon501 fordi forumet er diskusjon og standard UID for første bruker er 501 på Mac. Enkelt og greit

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...